מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונימטופלי הקנאביס הרפואיזקוקה לעזרתכם בקבלת קנאביס

זקוקה לעזרתכם בקבלת קנאביס

3 תגובות

סובלת מפציעה אורטופדית שהסתבכה לבעיית גידים קשה מאוד יחד עם דלקת קשה של הבורסות במפרק הירך - בשתי הרגליים. מטופלת כרגע בטיפול קשה שמחריף מאוד את מצבי ומביא אותי ללכת עם קביים. טופלתי בעבר עם ליריקה, ומקבלת גם אלטרולט שעוזר מעט. חיה על פרקוסט:( האם מישהו מכם קיבל קנאביס בשל בעיות אורטופדיות? ברור מן הסתם שהכאבים שלי מערבים עצבים - אבל לא במובן של לחץ עצבי שאפשר לראות באי אמ גי, אלא כתגובה קשה של הגוף לדלקת. יש לי כאב שורף מאוד בכל האגן, אני לא יכולה לשבת, וכרגע מתקשה בהליכה.
טופלתי במרפאות כאב ללא הצלחה. יש לכם המלצות לרופא כאב מומלץ לגשת אליו שתומך בקנאביס? האם מישהו כאן מקבל קנאביס בשל בעיות אורטופדיות קשות?


תגובות

מערכת-כמוני
07/05/17 13:52

שלום לך, מומלץ שתעלי שאלתך גם בקהילת כאב: https://www.camoni.co.il/%D7%9B%D7%90%D7%91
בהצלחה,
צוות כמוני.

רועי777
08/05/17 18:25

בעניין כאב, רק אם יש מקור אורגני ברור לכאב, ואם הכאב הוא כרוני..אולי את "רק" נפצעת ונדרשת החלמה.

ד--ר-מיכאל-דור
מנהל קבוצה
ד"ר מיכאל דור הוא רופא משפחה פעיל המשמש גם כיועץ הרפואי הראשי של יחידת הקנאביס הרפואי בהנהלת משרד הבריאות .ד"ר דור היה היוזם והמקים של רשת המר"מים בישראל ושימש בתפקידי מנהל בכירים בהנהלת משרד הבריאות , כשהאחרון בהם היה סגן ראש מנהל רפואה וראש אגף בתי החולים .כיום משמש כרופא בירושלים, בצד המשך טיפולו בנושאי הקנאביס ומרפאת הפליטים. 
22/08/17 9:08

הרופא המטפל הקבוע הוא זה שצריך להמליץ על הקנביס באם הוא סבור שמוצו כל הטיפולים המקובלים והוא שצריך לבצע המעקב אחר הטיפול . רופא הפוגש אותך בפעם הראשונה לא אמור להיות הממליץ . באם ההמלצה היא כאב רופא המומחה לתחום הכאב הוא הכתובת אך אם המעקב הקבוע הוא על ידי אורטופד אז גם הוא יכול להמליץ באותם תנאים - מעקב וטיפול בכעב שנה לפחות ומיצוי הטיפולים המקובלים