מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונילהרגיש בודד גם כשעולם שלם סביבךאיך אפשר להכיר חברים חדשים במצב כזה?

איך אפשר להכיר חברים חדשים במצב כזה?

29/06/17 2:26
1 תגובות

זה לא רק שאי אפשר לצאת מהבית ואי אפשר להזמין הביתה כי לא ניתן מבחינה פיסית לטפל בבית. זה גם שאיך עכשיו אתחיל לדבר על: בילויים, טיסות לחו"ל, דייטים (כשאי אפשר להכיר), ספרים- כאשר הראייה שלי לא מאפשרת קריאה, מוסיקה (כאשר לא שומעת מספיק טוב כדי להבין על מה השיר), טלוויזיה (כאשר אני לא רואה מספיק טוב כדי להתרכז בסדרה).
אז תגידו אז לא חייבים לספר על כלום, תשמעי מה אחרים מספרים לך וכך תנהלי שיחה. אז בסדר, אבל החברים שלי מספרים רק מה שמתאים להם לספר וכשזה נוגע אליי רק את הצרות שלהם, מיותר לציין שאסור לי לדבר על הצרות שלי.
אז איך מכירים ככה אנשים? או איך שומרים על חברויות קיימות?

ואם אי אפשר, אז אני לא אהיה מסוגלת לבד, כאדם אחד, להתמודד עם לעכל ולחקור ולחיות את הניסיון לרפא את עצמי או לאזן את מחלתי או לשמר את המצב, אני כל כך בודדה, אני רק אדם אחד. אני לא יכולה לגמרי לבד אפילו לחשוב על הבעיות שלי.
אז איך? איך?


תגובות

rebeka1
29/06/17 22:19

אולי כן כדאי שתבחרי אחד מחבריך זה שהכי אכפת לו והקשר בינכם הכי טוב ותנסי לשתף אותו רק בחלק קטן ממה שעובר עלייך. את לא צריכה ולא מגיע לך להתמודד עם הכל לבד. ובקשר לנושאי שיחה, נסי למצוא תחביבים חדשים אני ממליצה לנסות למצוא מקום בו תוכלי להביא מעצמך למען האחר, התנדבות או משהו בסגנון רק ההרגשה שאת עוזרת וחשובה לאדם אחד יכולה לשפר את מצבך ולגרום לך אולי להפתח קצת יותר. תעשי בשבילך דברים טובים, לכי לים נסי לעשות קצת ספורט, אופניים או ריצה כל דבר שיגרום לך לתחושה של שחרור וכיף. בהצלחה! ותמיד אשמח לנסות לעזור =)