מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שלום יואל. מה שלומך?

10/07/17 10:59
4 תגובות

שלום יואל מחיפה.
אני מרגיש שני דברים בבת אחת. אחד, אני עצוב שאתה הרבה שעות כל יום בחדר, וצער לי שאתה לא מצליח לצאת ולהתקדם ולמצוא משמעות. מצד שני יש גם משהו משמח שמישהו ענה לפוסט שלי.
אשמח לשמוע עוד עליך. נראה לי שיש כמה אלפים כמוך וכמו בני. האם אתה מכיר מסתגרים אחרים?
האם אתה אוהב אינטרנט? הבן שלי אוהב לשחק ContraStrike. ועוד שאלה חשובה: איך לאזאזל מצאתה את הפוסט שלי!!
בברכה, מיכאל.


תגובות

DeadIEnd
23/07/17 7:40

שוב, שלום מיכאל. אני מכיר כל מיני חברים באינטרנט כבר שנים רבות המסתגרים בביתם ( לא מישראל). רבים סובלים מעל מיני בעיות- נראה כי הדור שלנו, דור הY סובל מבעיות חברתיות, נפשיות ואף מהסתגרות באופן נפוץ מאוד. וכן, אני מאוד מאוד אוהב אינטרנט ומכור למחשב כבר 14 שנה. וכמובן, איך אני לא אכיר את המשחק Counter Strike (: אני בנאדם שנוהג קרוא הרבה מידע באינטרנט על מנת לצבור יידע שעוזר לי להתמודד עם כל מיני בעיות בחיי. לפני פחות משבועיים עלה לי רעיון מבין רבים- לחפש בגוגל על אנשים המסתגרים בביתים בישראל- דבר שעוד לא ניסיתי לעשות. מצאתי את הפוסט שלך באתר כמוני והחלטתי להגיב כמובן להגיב באשכול שלך. (:

מיכאל451
23/07/17 11:06

הי יואל. תודה על הפוסט הזה. מעניין שאתה גם אוהב ContraStrike. כתבת בפוסט הקודם שאתה גר בדיור מוגן. האם אפשר לקבל עוד פרטים על זה? אולי יהיה מתאים משהו דומה לבן שלי. חשבתי שיש רק דיור מוגן לזקנים. האם יש גם צעירים כמוך בבנין שאתה גר בו? האם יש חיים חברתיים שם? תודה. מיכאל

מיכאל451
23/07/17 11:14

אני גם התחלתי לחפש מסתגרים ומשפחותיהם בחו"ל. מצאתי אתר מדהים אך לדוברי ספרדית בעיקר. האתר נקרא hikikomori. קורים למנהל של האתר Wolf והוא גר בספרד. הוא השיב לי באנגלית מצויינת, ואם הרבה אמפטיה וטיפים טובים. גם מצאתי אתר להורים של מסתגרים בארצות הברית. הבנתי כמוך שצריך לחפש אחרים שסובלים או שסבלו מתופעה זו כאן בארץ.

DeadIEnd
28/07/17 7:15

שלום מיכאל. בקשר לדיור המוגן- התקדמתי אליו לאחר שיקום שעברתי בהוסטל לנפגעי נפש- ז"א שאני זכאי לסל שיקום. הדיור המוגן שאני נמצא בו הוא בעצם דירה שלי קנויה שבה אני מקבל שירות מעובדת סוציאלית ומדריכה שיקומית. עברתי דרך ארוכה עם שותף לדירה כבר 5 שנים, ושנינו סובלים מאותה דיאגנוזה. להכנס למערכת הפסיכאטרית נתן לי הרבה כלים להתמודד ולהתקדם בסופו של דבר למרות שהיא אינה מערכת קלה בכלל- וכרוכה בסבל של האדם המשתמש בשירותיה. שהיתי מספר חודשים בהוסטל למבוגרים וצעירים כאחד ומשם התקדמתי ל'דירה לווינית', אך כמובן כי הוכרתי על ידי המערכת הפסכיאטרית כנכה נפש. היו שם חיים חברתיים, טיולים, חגים ועוד. מעניין אם קיימות אלטרנטיבות למסתגרים- בחו"ל אני מאמין שכן.