מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שאלה חשובה

07/10/17 5:33
3 תגובות

שלום לכולם.
חולה בגאוט כבר כמה שנים אבל רק ממש לאחרונה אובחנתי (יש יותר חומצה אורית בדם). בזמן האחרון התקפות חוזרות ברגל שמאל (חיבור בין כף רגל לרגל בצד שמאל). כרגע בהתקפה נוראית שנמשכת כבר 5 ימים וזה הולך ומחמיר (הגיוני??). התחלתי לקחת קולכיצין לפני יומיים0.6mg שני כדורים (כתוב על הקופסא מקסימום שימוש 3 ימים) אבל אין שיפור )-: מתחיל להיות מאוד מודאג ומתוסכל..לא מסוגל לזוז (פעמים קודמות זה עבר לבד תוך יום יומיים). האם יש עצה?
שאלה נוספת חשובה: הסימפטומים אצלי הם לא בבוהן אלא בחיבור בין הרגל לכף הרגל בצד שמאל. שם תמיד מתחילים לי הכאבים...המקום מאוד נפוח,העור יבש וחם...אבל זה לא מקום קלאסי לגאוט...האם מישהו חווה גם גאוט באיזורים האלו?
המון תודה מראש


תגובות

שושי.
08/10/17 19:19

אבא שלי חוה כאבים כאלה,במשך כמה שנים סבל נורא ושום כדור לא עזר לו לגמרי,רק ששינה את הזונה ושתה לפחות שלוש ליטרים מים נקיים הכוונה לא מיי ברז במשך היום, ושתה בעיקר מיץ דובדבנים זה עבר לו,לכן מומלץ לנסות לעבור לתזונה בריאה ואין לי ספק שזה יעזור ואפילו יעלם לגמרי.

שניר.הלוי
12/03/18 4:14

כן אצלי זה גם ככה אבל יש לי בעוד מקומות ממש במפרק

יובל.3344
16/04/18 23:09

זה מקום קלאסי אצלי לגאוט