מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

משורוול חדש בקהילה :)

12/10/17 12:52
4 תגובות

היי,
אז עברתי ניתוח שרוול לפני כ-10 ימים. באופן אישי אני לא מרגיש שירדתי כמו שפנטזתי לפני הניתוח- אבל אני מנסה לשמור על ריאליות.

בכל מקרה, אני בשעה טובה נכנסתי לשלב הטחונים. הייתי שמח למתכונים מעניינים שמותרים בשלב הזה: למשל דייסת סולת (באף מקום לא מדובר על איך להתמודד עם סוכר אחרי הניתוח, רק על כמויות) ואפילו מתכון למוס או ממרח טונה טעים ולא שומני (ללא מיונז וקטשופ למיניהם).

תודה לעונים :)


תגובות

נועה---
15/10/17 12:11

היי נתנאל, אני חודש לאחר ניתוח שרוול. כשאתה אומר שתה לא מרגיש שירדתי כמו שפינטזת למה אתה מתכוון? לגבי הטחונים - בכל מה שקשור לסוכר אני הורדתי את זה בשלב הראשון כמעט בכלל, קודם כל בגלל שנראה לי שאמורים להוריד את הסוכר גם ודבר שני זה יכול לעשות רע, תנסה עם כמויות קטנות ותראה איך זה עובר לך. אתה יכול לבשל ירקות ואז לטחון אותם, ולגבי טונה זה הולך עם מיונז פשוט תשים מיונז קל, ממש מעט רק שירטיב את זה מעט. שים לב שבצל ושום לא כדאי לאכול בשלב זה כי זה יוצר גזים אז שים לב עם מה אתה מתבל. בהצלחה!

נתנאל.
17/10/17 8:53

היי נועה, תודה על המענה :) הירידה שלי מאוד איטית לדעתי. התחלתי את הניתוח במשקל 136 ק"ג ועכשיו אני 127 ק"ג. אני שבועיים אחרי הניתוח וירדתי רק 9 ק"ג (שבוע ראשון 7 ק"ג ובשני 2 ק"ג). כשאני אומר פינטזתי הכוונה שציפיתי שהירידה תהיה הרבה יותר מהירה ממה שהיא כרגע. פשוט מרגיש לי כאילו הניתוח לא פועל כמו שצריך.

נועה---
17/10/17 9:40

אני חודש אחרי הניתוח וירדתי 12 קילו.. כשהייתי בביקורת אצל הרופאה המנתחת( זה היה שבועיים וחצי) ירדתי גם רק 9 קילו ושאלתי אותה אם זה בסדר אז היא שאלה אותי מתי פעם אחורה ירדתי 9 קילו בשבועיים וחצי.. :teeth: , הגוף נכנס להלם גם בגלל המחסור של האוכל ומתבצר ולא משחרר כל כך בקלות את השומנים.. אבל זה יגיע, אני עכשיו אמרתי שאשקל באמת פעם בשבוע כי אחרת זה מסתכל כי יש לפעמים ימים שמהמשקל פשוט תקוע במשך 3-4 ימים

לימור-מרדי-דיאטנית
18/10/17 15:42

נתנאל, ברכות ליציאה לדרך החדשה וברוך הבא אלינו! שאלה: לאן אתה ממהר? ירדת המון עד עכשיו זה בסדר. זה מעולה אפילו. חשוב, כמו שכתבת, להשאר ריאלי לגבי הציפיות. הסיכון בציפיה מוגזמת הוא אכזבה מהתוצאה בפועל ונסיונות לצמצם אוכל עוד יותר כדי לרדת יותר. התוצאה של זה בדרך כלל הפוכה: לפעמים נתקעים בגלל הפחתה מוגזמת של מזון. בהצלחה בהמשך !