מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אמיר און
פרופ' אמיר און
מנהל מכון הריאות, מרכז רפואי שיבא, תל-השומר.
ד
ד"ר מיה גוטפריד
מנהלת המכון האונקולוגי במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.מומחית באונקולוגיה ורפואה פנימית, עוסקת שנים רבות בתחום סרטן הריאות.
כמוניסרטן הריאותקואצ׳ינג לחולי סרטן- הנעה לפעולה ושינוי סדרי עדיפויות

קואצ׳ינג לחולי סרטן- הנעה לפעולה ושינוי סדרי עדיפויות

13/01/18 17:23
2 תגובות

אימי חולה בסרטן ריאה גרורתי כשנה וחצי.
מלבד הטיפולים הקונבנציונלים והמשלימים אני מחפשת לה מטפל/ פסיכולוג/קוצ׳ר שיכול לעזור לה להפיק את המירב מהזמן כרגע- כל עוד היא חיונית וכשירה פיזית לעשות כמעט כל העולה על דעתה.
היא הלכה לפסיכולוגית, אבל ברצוני למצוא טיפול נפשי המתמקד בעיקר בניצול הזמן בצורה נכונה- לעשות את כל הדברים שלא הספיקה במהלך חייה, לעזוב את הצרות הקטנוניות בצד ולהעביר את הדגש לדברים אחרים, תוך שינוי סדרי עדיפויות.
האם מישהו פגש סוג של מטפל מסוג זה? או יכול להפנות למישהו אחר שעבר טיפול דומה?
כל עזרה תתקבל בברכה!
בריאות לכולנו....


תגובות

פרופ--אמיר-און
מומחה כמוני
מנהל מכון הריאות, מרכז רפואי שיבא, תל-השומר.
14/01/18 9:25

בוקר טוב. הכיוון מאוד רצוי ומבורך – היכולת להתמודד עם המחלה ולנצח תלויה ביכולת של המטופל או המטופלת להסתכל על המחלה מבחוץ ולעשות כעין אצבע משולשת גם למחלה וגם לכל המשמעויות שלה. ברוב המרכזים הרפואיים הגדולים קיימת היום אפשרות לטיפול כוללני – רפואה משלימה. כך בשיבא וכן גם במקומות נוספים. לגבי המטפלים הפרטיים – כדי לבדוק שהם קשורים לאחר מבתי החולים הציבוריים. כך למשל כדאי להיזהר ממטפלת של רפואה משלימה המציגה באתר שלה שהיא עובדת עם שיבא אבל אין לה קשר אתנו.. בהצלחה

דניאל1525
14/01/18 9:38

תודה על התייחסתוך ד״ און. כפי שכתבתי בהתחלה- אני לא מחפשת רפואה משלימה משום סוג. אני מכירה היטב את כל המרכזים והטיפולים המוצעים ואנחנו לוקחים בהם חלק פעיל מאוד, אם זה בבלינסון או במרכזים של האגודה למחלמה בסרטן. פנייתי כאן היא לטיפול מסוג אחר.. לא בין כותלי בית החולים ולא במתכונת מסודרת ורגילה. אני גם לא מחפשת מטפל שיהיה קשור לבית חולים כזה או אחר. אני מחפשת מישהו שידע לתת לה השראה כיצד לבלות את הזמן שיש ובשביל זה לא צריך כרטיס של קופת חולים כזו או אחרת...... חשבתי אולי מישהו כאן עבר תהליך דומה או מכיר מישהו שעונה על ההגדרות האלא. תודה מראש!!