מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)דר חגית שאלה לי אלייך

דר חגית שאלה לי אלייך

22/07/18 0:24
2 תגובות

הרופא שלי היקר נפטר דר נעם חרץ הייתי מטופלת אצלו תשע שנים אני עם A.s וכרגע מטופלת בהדסה אצל איזה רופא הייתי מקבלת מחרץ כול כמה חודשים קורטיזונים במיוחד למפרקים בצצדים יש לי בעיה עם הרגל כבר כמה שנים והרופא לא מתעסק עם קורטיזון אני צולעת על הרגל חרץ אמר שזה דלקת בגידים קבעתי תור אלייך והתור מאוד ארוך את מזריקה קורטיזון? אני ממש מתוסכלת מהרגל את תוכלי לעזור לי?


תגובות

ד--ר-חגית-פלג
מומחה כמוני
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
22/07/18 7:36

אני לא חושבת שהפורום הזה נועד לשאלות פרטיות ולכן לא אענה. אציין שלמיטב ידיעתי כל \מרבית הראומולוגים מזריקים סטרואידים במידת הצרך אך בדכ לא מקובל להזריק זריקות סטרואידים מרובות וחוזרות בכמויות גדולות אלא אם כן אין פתרון אחר.

62
22/07/18 18:57

טוב תודה סליחה אם השאלה לא היתה לפה לא ידעתי