מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)שחיקת סחוס בברכים

שחיקת סחוס בברכים

26/09/18 21:55
3 תגובות

אני סובלת משחיקת סחוס בברכים ובירכים. אני לא סובלת מדלקת פרקים אבל כן חווה כאבים מעת לעת. אני תוהה האם צריך.לקחת את הכדורים שהרופא רושם היות ועם הכאב אני מסתדרת ומעדיפה לא לקחת כדור, ועם הזמן גם הכאב עובר והדלקת נגמרת.כמובן שבאופן זמני רק לתקופה מסויימת. האם הכדורים מסייעים לטפל בדלקת עצמה או שבמקרה שבו אני מתארת אין צורך ליטול את הכדורים? האם הכדורים יכולים למנוע התפרצות נוספת כעבור תקופה מסויימת או לא?


תגובות

ד--ר-חגית-פלג
מומחה כמוני
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
27/09/18 16:55

אם מדובר באוסטאוארטריטיס הרי שאין טיפול תרופתי שבאמת מוכח כמונע את התקדמות המחלה ובדכ לא ממליצים על טיפול אם אין כאבים . ממליצה אם זאת שתדוני בעניין עם הרופא שהציע לך את הטיפול או אם רופא המשפחה שלך שמכיר אותך .

יעלבתאסתר
04/10/18 18:13

תודה רבה.

אורנה-יריב
10/10/18 8:34

בדיוק כתבתי מאמר בנושא- מוזמנת לקרוא- https://blog.physioclick.co.il/knee-oa-treatment/