מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונינעים להכירקבוצות פייסבוק לבעלי תחומי עניין משותפים

קבוצות פייסבוק לבעלי תחומי עניין משותפים

29/10/18 11:18
0 תגובות

שלום,
שמי גרגורי, אני בן 25 ואני רוצה לפתוח שתי קבוצות בפייסבוק שמאגדות אנשים בעלי תחומי עניין משותפים.

הקבוצה הראשונה היא קבוצה לקידום תרבות המערב בישראל.
בואו נודה באמת - ישראל היא לא מדינה מערבית. האיזור שהוא היום ארץ ישראל מעולם לא לקח חלק בהיסטוריה של אירופה וארצות המערב. המהפכות המדעית והתעשייתית מעולם לא הגיעו לארץ ישראל ומצבה הפוליטי והכלכלי של ישראל ביחס לשאר העולם תמיד היה דומה יותר למצבן של אסיה ואפריקה מאשר למצבה של אירופה. למרות זאת, בישראל חי מיעוט קטן החי אורח חיים מערבי. חונכנו על ערכים של קבלת השונה ותמיכה בזכויותיו הבסיסיות של אדם באשר הוא אדם, ונחשפנו לסוגים שונים של תרבות ובידור. מסוגים שונים של מוסיקה (רוק, פופ, Fאנק סול ג'אז, היפ הופ, אלקטרוני, אולדיז (משנות החמישים עד שנות השמונים) קלאסי ועוד), לאמנות חזותית (ציור, פיסול, ארכיטקטורה, עיצוב אופנה, אמנות קלאסית ואמנות מודרנית ועוד), לטלוויזיה וקולנוע (דרמה, מתח, סרטים רומנטיים, סרטי קומדיה, מדע בדיוני ופנטזיה, סרטים ישנים, סרטי עולם ועוד).
אם אתם מרגישים זרים במדינה שלכם ואתם רוצים להכיר אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, הקבוצה הזו היא המקום האידיאלי עבורכם. המטרה היא לקיים מפגשים, לצאת לטיולים ועוד. הקבוצה פתוחה לכולם - ללא הבדלי דת, גזע ומין.

הקבוצה השנייה היא קבוצה לנפגעי אימוני כושר
התאמנתם במשך חודשים ולא השגתם תוצאות? האימונים הכניסו אתכם לדיכאון? חשים קנאה כלפי גברים שריריים? תרבות הלוקיזם (Lookism) עושה לכם רע בנשמה? זה המקום לשתף את החוויות שעברתם בעת האימונים ולחלוק את התחושות שלכם בנוגע לתרבות הגוף.

מי שמעוניין להצטרף לאחת הקבוצות מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי.


תגובות