מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקיצורי קיבה (ניתוחים בריאטריים)לקיחת תרופות קבועות לאחר ניתוח

לקיחת תרופות קבועות לאחר ניתוח

14/12/18 21:20
2 תגובות

שלום לכולם. איזה כיף שמצאתי קבוצה כזאת. יש לי תת פעילות בלוטת התריס. אני לוקחת יוטירוקס - כל יום כדור אחד. בעוד שבועיים וחצי אני עוברת ניתוח שרוול. איך בדיוק אני אמורה לקחת כדור לאחר ניתוח? תודה לעונים ותודה שאתם כאן בכלל.


תגובות

ד--ר-נסים-גרון
חבר צוות
יליד הארץ, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחות בכירורגיה כללית בבית החולים בנהריה ושנה בבית חולים הר סיני בניו יורק, ארה"ב. לאחר ההתמחות עבדתי ככירורג שנה בדרום אפריקה. עברתי השתלמות עמית בתחום כירורגיה של הקולון והרקטום בארה"ב. אחר כך עבודה ככירורג בכיר בבית החולים בנהריה, בבית חולים כרמל, ומשנת 2002 מנהל את המחלקה הכירורגית בבית חולים ע"ש ברוך פדה, פוריה. תחום עיסוק עיקרי הוא כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת וכירורגיה בריאטרית. בתחום זה עברתי השתלמויות רבות במקומות שונים ורבים בעולם. מבצע את כל סוגי הניתוחים הבריאטרים, כולל שרוול ומעקף קיבה, מעקף קיבה עם השקה אחת, וניתוחים בריאטרים חוזרים רבים.
19/12/18 14:35

שלום רב, קודם כל בהצלחה בניתוח. לאחר הניתוח תהיי בצום ביום הניתוח ואולי ביום שאחריו ולא כדאי לבלוע כדורים. בנושא תת פעילות בלוטת התריס לא נגרם כל נזק אם לא מקבלים את התרופה כמה ימים. בהמשך בולעים את הכדור רגיל. כדורים גדולים שמותר לחצות אותם אפשר לשבור לשניים או לטחון. יש קפסולות שאפשר לפרק ולבלוע את התוכן.

Ruths
27/12/18 18:49

גם אני מקבלת את אותו כדור, הוא כל כך קטן שלא תהיה לך בעיה לאחר הניתוח, לבלוע אותו עם מעט מים.