מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונילכל הסובלים מ-גאוטהאם התוספים והתכשירים שמציעה דר' ברק מוכיחים את עצמם

האם התוספים והתכשירים שמציעה דר' ברק מוכיחים את עצמם

13/07/19 13:00
9 תגובות

אני חליתי בגאוט לפני כשנה, מטופל באלוריל 300 מ"ג ומדי פעם בקוליכצין.
רמות UA אצלי תקינות לחלוטין
בכל זאת חווה התקף שני בתוך זמן קצר.
האם התכשירים שמציעה דר' ברק אכן מוכיחים את עצמם?
האם כל שינוי התזונה ונטילת התוספים הללו - זה במקום התרופות שאני נוטל ?


תגובות

ברק.אובמה
10/01/20 6:16

יש מסקנה ? גם אני פעם שאלתי את השאלה הזו פה....

עמית40
04/07/20 9:59

הי ברק אובמה. ראיתי בפורום שלקחת את התרופות של שרה ברק לפני שנתיים ואף אמרת שזה עזר לך. גם היום זה כך??

יורם56
09/07/20 20:42

אני קניתי משרה ברק ב 1000 שח את הויטמינים שלה. לי זה לא עזר.

מוטי-סונגו
23/05/20 11:42

אני שקראתי בווטאפ גאוט שיש אנשים שניסו וזה היה קשקוש ולא עזר להם רק לכיס שלה.

יורם56
25/06/20 20:31

לי זה לא עזר. אם אתה רוצה יש לי 6 קופסאות לתת לך ללא עלות בתוקף עד דצמ 2021

שושי.
29/06/20 10:53

אני כותבת מניסיון חיים של אבא היקר שלי,לאבא שלי בדרך כלל היה קורה לו פעמיים בשנה התקף נורא,תמיד בבוהן של הרגל וכף הרגל,כאב של שבועיים בשבוע הראשון כמעט ולא דרך על הרגל,עכשיו הרופא הציע לו גם אלוריל וגם כלוכוצין,וכלום לא עזר,סבל נורא של שבועיים,רק שהתחיל לשמור על הבריאות כבר שנתיים וחצי הכל מאחריו ואין לו שום רמז מהגאוט הנורא,עכשיו הכי חשוב לדעת שבשר ואלכוהול הדברים הכי עושים גאוט,כמובן לכל אדם זה שונה,לאבא זה ממש עזר,תנסה רק תרוויח,עוד דבר חשוב בזמן גאוט לשתות המון,גם מיץ דודבנים טבעי אמור המון לעזור,שיהיה לך רפואה שלמה אמן.

ברק.אובמה
04/07/20 10:38

עמית 40: נכון שבעבר דיווחתי שזה עוזר אבל אני חייב לסייג את זה היום אחרי כמה שנים מאז פרצה המחלה. אני קניתי את הכדורים שלה והתחלתי ליטול אותם אחרי ההתקף הראשון של עם פרוץ המחלה. מוכרח לציין שעשיתי את כל מה שרשום בספרים כדי למנוע את ההתקף הבא. מסקנה של כמה שנים אחרי: הכדורים הם די מיותרים, לא באמת עוזרים אלא אורח החיים שצריך לסגל. הפסקתי ליטול את הכדורים לאחר שנגמרו ולא הייתה התפרצות במשך המון המון זמן. לפני שיש התפרצות אני מרגיש את זה בבוהן, מקפיד לשתות הרבה, משנה תזונה לתקופת מה, וזה חולף ללא התפרצות. כך אני חי ובלי הכדורים שלה. אז לדעתי הכדורים האלה לא משהו, יקרים מדי, ולדעתי האישית בזבוז כסף גדול. השינוי צריך לבוא מהתזונה, הפלסטרים שלה לא עוזרים.

עמית40
09/07/20 20:36

ברק אובמה: תודה על תגובתך. אם אפשר לשאול, כמה זמן יש לך את הגאוט? והאם השתמש באלוריל? חייב לשתף אותך ואת השאר, אני חווה התקף כחודש וחצי, הכאב הוא בעיקר בקרסול ומידי כמה ימים משנה מיקומו, פעם מאחורי הקרסול, פעם מקדימה, בצדדים ועכשיו בכריות האצבעות. זה כבר חודש וחצי שאני נע בין צליעה לקביים ולא חוזר לעצמי. האם זה נשמע לכם כמו גאוט? יוריק אסיד שלי גבוה וגם עשיתי ניקור לפני חודש וראו גבישים, אבל יחד עם זאת הכאב הוא אף פעם לא בבוהן אלא תמיד בקרסול. אתמול בלילה אפילו התנפחה לי הקרסול השניה וזה כבר ייאש אותי לגמרי. אשמח לשמוע את דעתכם.

elimeir
09/07/20 22:14

קראתי מה שכתבו פה לפני על הטיפול של ד"ר שרה ברק ואני ממש לא מסכים עם זה. האישה הזאת הצילה לי את איכות החיים שנפגעה כמעט על בסיס דו חודשי מהמחלה הארורה הזאת. הייתי מאוד סקפטי לגבי הטיפול אבל החלטתי לנסות בכל זאת כי הייתי מתוסכל. השינוי היה די מהיר אם כי לא מיידי. אחרי חודשיים של שימוש בשתי הפורמולות שלה חטפתי התקף ממש קל וקצר(אי אפשר להשוות למה שסבלתי מקודם) ומאז כלום, שום התקף כבר מעל שנתיים. חוץ מזה היא תמיד זמינה אלי לכל שאלה והתייעצות בנושא ואני ממש מתרשם מהידע והסבלנות שלה. אומנם המוצרים באמת לא זולים אבל הם עובדים ולי אישית זה מה שחשוב