מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהעידכונים עליי אחרי שנה הפסקה מהפורום פה

עידכונים עליי אחרי שנה הפסקה מהפורום פה

13/12/19 2:21
0 תגובות

הי לכולם.

שנה לא הייתי פה, המקום עדיין נראה שומם, אבל לא ראיתי שום קבוצה אחרת של סכיזופרנים באינטרנט, אז חשוב לשמור על המקום הזה קיים.
לשמור על המקום הזה קיים וליצור תחושה של קהילה. כולנו כאן ביחד באותה סירה, מתמודדים עם דברים דומים, עם סטיגמות, עם דימוי עצמי, עם חשש שהמחלה תתפרץ שוב ותהרוס לנו את החיים, עם תופעות לוואי.
ראיתי כמה אנשים שכתבו כאן כמה פעמים בשנה החולפת, בעיקר שמתי לב לאחת מכאן 88 שניסתה להצטרף פה לקהילה אבל הקהילה לא שוקקת במיוחד ואלה שבאים לפה בדרך כלל שואלים על התרופה שלהם או מנסים בצורה מיידית וישירה מדי להתחיל עם בנות. שאין בזה רע, אבל תנסו להשתפר ולפתח גם שיחה של דקה שתיים לפני שאתם מביעים בזהירות עניין רומנטי. אני אישית עדיין מחכה לשמנה מסוימת שתרזה, החלטתי להיכנע להפצרות שלה אבל הוספתי תנאי אחד קטן. יש לה עוד חצי שנה לעמוד במשימה.

השנה החולפת באופן אישי, היתה קצת קשה, יום הולדת מדכא ואז בקיץ אבא שלי נפטר ועכשיו אני קצת חסר כוחות ובאבל. קיבלתי תואר, היה טקס יפה, אמא שלי ואחיות שלי היו ובהתחלה אני פשוט החזקתי את התעודה מול העיניים ובהיתי בה. חוץ מזה לא השתנה הרבה. בפברואר 19 היה לי מיתקפה של סימנים/קולות/רעשים אבל עמדתי בה ואני חושב שזה דווקא חיזק אותי, בחרתי לא להשתגע שוב כשהצומת היתה. אני מאמין אבל שאני אשתגע שוב פעם מתישהו, אולי בקרוב אפילו עם כל זה שאני צפוי לקבל גם מסתבר ירושה מאד נחמדה. חושב ללכת לאישפוז, בפעם הראשונה מרצון, כדי לנסות להחליש קצת את הרעשים אבל גם מסיבות שונות וחלקם מורכבות.

סך הכל בסדר, אבל אני אשמח אם הפורום הזה יהיה יותר חי ויהיו יותר תגובות ואנשים שרוצים לקחת חלק בקהילה של אנשים מיוחדים עם חוויות ייחודיות שלא מרגישים רתיעה מזה שהשתגעת פעם, למעשה זה רק גורם להם להריגש חיבור אליך.

אז שיהיה לנו בהצלחה,
צל לילה.


תגובות