מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונילכל הסובלים מ-גאוטלאחר מחקר מצאתי משהו מעניין

לאחר מחקר מצאתי משהו מעניין

10/01/20 6:10
4 תגובות

כסובל מגאוט שלא מוכן לקחת כדור כימי, נכנסתי לעומק ולעובי הקורה של צמחי המרפא. קראתי המון ולפי מה שהבנתי זה שיש משהו נוסף וחזק מאוד שיכול לעזור אבל אף אחד לא מדבר עליו משום מה. ישנו את צמח האזוב. האזוב מכיל בתוכו כמות גבוהה של תימול וקרבקרול בריכוז הכי גבוה מכל צמחי המרפא הקיימים בטבע (לפחות לפי מה שידוע עד עכשיו) אלו הם מרכיבים שנוגדים דלקת ונלחמים בחיידקים דלקות ובפטריות. איך חיידקים דלקות ופטריות קשורים לגאוט?
בעיקר הדלקות, אבל בואו נזכור שהגוף עובד בסינרגיה אחת גדולה.
בכל אופן גיליתי שהיה מקובל במשך אלפי שנים לטפל בשיגרון (לא שיגדון) על ידי תימול וקרבקרול ולכן התחלתי לקרוא על השיגרון. זוהי מחלה שמאוד דומה לשיגדון, התסמינים דומים , אופן היווצרותם בגוף מאוד דומה וכו ולכן החלטתי שאני מנסה את זה על עצמי.
הלכתי למשתלה וקניתי 40 עציצים של אזוב (מוכר בשם תבלין הזעתר). גידלתי אותם במשך שנה, אכלתי מהעלים שלהם, קניתי המון את תבלין הזעתר (מורכב מאזוב, סומק ושומשום) ואכלתי גם ממנו הרבה.... לכל דבר דחפתי זעתר ( באוכל, בתה, בבקבוק מים שאני לוקח לעבודה וכו ). זה טעים לאללה, ממליץ לכם בלי שום קשר למחלה :)
כשהגיע תקופת הפריחה של האזוב, חיכיתי לשיאה ואז קצרתי את הפרחים והלכתי לחבר שמכין שמנים אתריים ויש לו את הציוד הדרוש להפקת שמן מהפרחים. הפקנו את השמן האתרי שהוא מרוכז בצורה בלתי רגילה, ובמגע ישיר שורף מאוד ויכול לעשות כוויות. לפי כל מה שקראתי הגעתי למסקנה שצריך למהול את השמן שיצא בשמן זית. זה מה שעשיתי ויצא לי בקבוקון קטן ומאוד מרוכז של שמן אזוב (מהול בשמן זית) כדי שאוכל לבלוע. מאז בכל פעם שני מרגיש שהולך להגיע התקף אני לוקח שפריץ של השמן לתוך הגרון ובכך ההתקף עוצר ולא מתפרץ. את הזעתר והעלים של הצמח אני ממשיך לצרוך כדרך טבע וזה עוזר לי גם בהמון דברים אחרים ותורם לבריאות הכללית. אני רק מרגיש כאב גרון/ חולשה/ כאב בטן וכו אני מייד צורך מהשמן והתופעה נעלמת כאילו לא הייתה.
זה פשוט מדהים, ואני שואל את עצמי למה הידע הזה לא נפוץ? למה לא חוקרים את זה? יותר מזה- יש לי תחושה שמסתירים מאיתנו את המידע הזה כי.... זה לא משתלם לחברות התרופות, הן רוצות להרוויח מהתרופות אז למה שיתנו פתרון טבעי?
אני ממליץ לכולכם לעשות את אותו הדבר. נכון, זה לוקח זמן, אבל כל שנה אני מזקק את הפרחים לשמן שמספיק לי לחצי שנה. פשוט צריך לגדל הרבה שתילים כדי שיהיה מספיק שמן.
מקווה שעזרתי למישהו כאן, ואשמח לעזור ולחלוק מהמעט שלמדתי.
תהיו בריאים !


תגובות

שושי.
22/01/20 9:47

ממש מעניין תודה רבה

שושי.
22/01/20 9:49

ומאז שלקחת האם היה לך התקפת גאוט?

ברק.אובמה
22/01/20 14:39

מאז לא היו לי התקפים אבל לא עבר מספיק זמן כדי לראות השפעה ארוכת טווח. אני לא חושב שזה מה שיעלים אותו אבל אני כןן חושב שזה משהו שיכול לעכב התפרצויות ואם קרו אז להעביר אותם מהר יותר. אני בודק את העניין עם עוד חברים הסובלים מהמחלה ובינתיים ההשפעה דומה. חשוב לנסות ולדווח, אני מאמין שזה עוד תרופה לארסנל התרופות הטבעיות, ואולי אפילו הכלי החזק מכולם. שוב- כדאי שעוד ינסו וידווחו על השפעה.

שושי.
22/01/20 18:26

מעניין מאד ותודה שכתבת את זה כאן.