מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחיהצטרפו לקבוצת תמיכה און ליין לבני ובנות זוג של נפגעי/נפגעות שבץ מוחי

הצטרפו לקבוצת תמיכה און ליין לבני ובנות זוג של נפגעי/נפגעות שבץ מוחי

0 תגובות

בני זוג של נפגעי שבץ מוחי ותושבי תל אביב?
אנחנו מבינים את הצורך שלכם בתמיכה, גם, ובעיקר, בימי הקורונה. עמותת נאמן בשיתוף מנהל שירותים חברתיים של עיריית תל אביב יפו, פותחת לכם קבוצת תמיכה און ליין.
השבץ המוחי מטלטל את החולה ובני משפחתו אל תוך מציאות חדשה וקשה. מצבם של בני ובנות הזוג רגיש במיוחד משום שהם נדרשים לתפקד תחת לחץ כבד ובתחומים שלא היו מוכרים להם עד כה.
קבוצת התמיכה מיועדת להפגיש בני ובנות זוג המחפשים מידע על הזכויות הרפואיות והכלכליות המגיעות להם, שירותים רלוונטיים בקהילה, דרכי התמודדות עם השלכות השבץ על חייהם ויותר מכול תמיכה והבנה הדדית על ידי אחרים שנמצאים במצב דומה.

בשמונה מפגשים בני שעה וחצי כל אחד, תוכלו לקבל מענה לחלק מהסוגיות המעסיקות אתכן ואתכם ולמצוא שותפות עם אנשים אחרים במצבים דומים .

הסדנה מועברת ע״י שרה בוקסנבוים, עובדת סוציאלית , מומחית בטיפול משפחתי ומרכזת מועדון נאמן בחיפה.
תיקבע שיחת הכנה לפני תחילת הסדנה.

הפרויקט של עמותת נאמן בשיתוף מנהל שירותים חברתיים של עיריית תל אביב יפו ומיועד לתושבות ולתושבי העיר
* ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום.

לינק לזום יישלח לכל נרשמים לסדנה


הצטרפו לקבוצת תמיכה און ליין לבני ובנות זוג של נפגעי/נפגעות שבץ מוחי

תגובות