מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניOCD הפרעה טורדנית-כפייתיתדי אני לא יכול כבר!!!!!

די אני לא יכול כבר!!!!!

5 תגובות

היי אני בן 26 סובל מחרדה חברתית ואו סי די קשה החרדה חברתית שלי קשה אבל האו סי די יותר,אני חושב אם העיניים אני תמיד חושב שאנשיי מסתכלים עליי אז אני מסתכל עליהם מהזווית של העין כל יציאה לבחוץ ולאחרונה גם בבית אני מסתכל על כל דבר מהזווית של העין על כל בנאדם ועל כל פריט אני לא יודע מה לעשןת כבר אני חושב לתלות את עצמי השבוע הזה אני סובל מהבעיה הזאת כבר 10 שנים מגיל 17 מאז שזה הופיע אצלי בפתאומיות,לאחרונה זה גם החמיר החמיר מצב האו סי די שלי אני חושב אם העיניים עוד יותר אני חושב לעצמי תסתכל לפה תסתכל למטה עכשיו סתכל למעלה משמה אני חושב אם העיניים ולא אם המוח לאן להסתכל וזה יוצר אצלי כאבי ראש וכאבי עיניים


תגובות

עגנון
12/02/21 2:31

החברה שלי סובלת בדיוק מאותו דבר. קודם כל אל תתלה את עצמך כי חייך חשובים וגם אם אתה מרגיש שמסתכלים עליך זו לא סיבה לאבד אותם. לדעתי, נסה להתעלם מגירויים שמפריעים לך מסביב והתרכז במעשים של עצמך. אל תסתכל יותר מדי על אחרים ואז גם לא תדע אם הם מסתכלים עליך או לא. בקשר לחרדה החברתית, נסה לדבר עם אנשים על דברים שמעניינים אתכם ולתת להם אהבה במעשים טובים וכנים.

באמת?

נטלי444
28/02/21 20:25

אני מכירה מישהו קרוב שסובל גם מאותו הדבר. החיים שלך מאוד חשובים ויקרים. אפשר לפתור הכל עם עזרה. תנסה לדבר עם אנשים על מה שמפריע לך ולשתף אותם. נסה להתעלם מהדברים שמקשים עליך לקחת נשימה עמוקה, ולעשות משהו שיעשה לך טוב אפילו אם קצת.

באמת הוא גם מזיז את העיניים לפי פקודות?

מיכל-נורטוב
05/03/21 22:08

שלום, כואב לשמוע.. החיים נשמעים מאוד לא פשוטים בחוויה שאתה מתאר. למרות התחושה שאי אפשר יותר, לא מעט אנשים יכולים להבין את מה שאתה מרגיש אף שעוברים דברים קצת שונים בעצמם. המצוקה של חיים עם OCD גדולה ורצוי לפנות לעזרת אנשי מקצוע שיכולים ללוות אותך. פסיכולוג ופסיכיאטר אפשר לפגוש במסגרת פרטית או דרך קופת החולים, אל תישאר עם זה לבד.