מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ודים בלובשטיין
סגן מנהל המחלקה לשיקום שדרה ומנהל היחידה לאורודינמיקה ושיקום שליטה בשתן, בית החולים לוינשטיין מומחה ברפואת שיקום ובעל ניסיון רב בטיפול ושיקום נפגעי שדרה. חבר סגל בחוג לרפואת שיקום. ד"ר בלובשטיין סיים את לימודי הרפואה ברוסיה והתמחה שם ברפואה פדיאטרית. בשנת 93' עלה לארץ, סיים התמחות ברפואה שיקומית ומאז עובד בבית החולים לוינשטיין כרופא בכיר במחלקה לנפגעי שדרה. 
תמר פולאק
תמר פולאק
סגנית אחות אחראית במחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בסוציולוגיה רפואית. בעלת ידע ומומחיות בתחום הטיפול והשיקום בנפגעי חוט שדרה.
פרופ' עמירם כ
פרופ' עמירם כ"ץ
פרופסור כ"ץ ניהל את המחלקה לשיקום שדרה במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עד 30.6.2022. מאז, עוסק בייעוץ, הוראה ומחקר במחלקה וגם בייעוץ פרטי. פרופסור כ"ץ ניהל את בית החולים לוינשטיין משנת 2011 עד יולי 2019. עוד קודם לכן שימש בתפקידים שונים בבית החולים לוינשטיין החל משנת 1983. את תפקידו כמנהל המחלקה לשיקום שדרה, הוא ממלא משנת 1994. פרופסור כ"ץ הוא מומחה ברפואה פיסיקלית ושיקום ובעל תואר נוסף כדוקטור לפילוסופיה (בחוג לפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב). פרופ' כ"ץ השתלם בטיפול בפגיעות חוט שדרה ב- Stoke-Mandeville באנגליה וחבר בוועדה המדעית של החברה הבינלאומית לחוט שדרה ISCoS. יחד עם כל צוות המחלקה לשיקום שדרה בלוינשטיין פיתח סולם הערכה תפקודית לנפגעי חוט שדרה שמכתיב כיום יעדי טיפול שיקומי בנפגעי חוט שדרה במדינות רבות בכל העולם. פרטים נוספים ב- www.catzamiramprof.com
סיון אבנרי
סיון אבנרי
פיזיותרפיסט,מדריך קליני ובעל תארים ראשון ושני בפיזיותרפיה. (אוניברסיטת תל אביב)עובד בבית החולים לוינשטיין מאז 2001.אחראי על שירותי הפיזותרפיה במחלקה לשקום שדרה.
הדס טרייסמן
הדס טרייסמן
מרפאה בעיסוק אחראית, המחלקה לשיקום שדרה, בית החולים לוינשטיין בעלת תואר שני וותק של 14 שנה. התמחתה בתחום שיקום שדרה ובנושא זה כתבה גם את התזה
שרון רצהבי
שרון רצהבי
שרון רצהבי, פסיכולוגית רפואית מומחית. תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו, בית ספר לפסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עבדה כפסיכולוגית בבית החולים רמב"ם ובבית החולים כרמל בחיפה עם אנשים המתמודדים עם מגוון מחלות ופציעות. כיום פסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום שדרה בבית לוינשטיין.

מובילי קהילה

שמואל-עדיני
שמואל-עדיני
פגוע חוט שדרה צווארי לאחר ניתוח להוצאת גידול אינטראמודולרי בגובה חוליות C2-C5 . חסר תחושה שיטחית ועמוקה.נכה בהגדרות הרפואיות,בריא בראש ובנחישות. כתבתי ספר \"שדרה כחוט השערה\" (פורסם באינטרנט) המתאר את נחישותי השיקומית בתקופה של מספר שנים ואת \"מלחמותי\" בכל התחומים הרפואיים והבירוקרטיים על מנת לחזור ולהשתלב בחברה כשווה.
כמוניחוט שדרההשתלת דיסק מלאכותי לא מגביל תנועה בעמ"ש צווארי

השתלת דיסק מלאכותי לא מגביל תנועה בעמ"ש צווארי

14/02/21 12:02
7 תגובות

שלום חברים.
האם יש כאן מישהו שעבר ניתוח להשתלת דיסק מלאכותי שאינו מגביל תנועה בעמוד השדרה הצווארי ?
מדובר בשתל מסוג Prodisc Type C
אשמח לקבל חוות דעת והמלצות על מנתח מתאים.

תודה ובריאות לכולם


השתלת דיסק מלאכותי לא מגביל תנועה בעמ

תגובות

אבי10
21/02/21 1:05

אשמח לשמוע באיזה חוליה מתכוונים לשתול לך אותו.לאחר שתשיב אכתוב לך מדוע זה חשוב ובאיזה מיקום הוא יכול להיות הצלה במלוא מובן המילה.

אילן129
02/03/21 9:45

היי אבי. מדובר בחוליות C5-C7. אחד מהדיסקים משטיח את חוט השדרה. תודה אילן

אבי10
02/03/21 10:29

היי.שמח לשמוע שלא מדובר בחוליה C1.קבוע שלה הופך את האדם למעין רובוט עם "היישר מבט" ותו לא.באומרך "השטחה" כנראה אתה מתכוון לתופעה שנקראת ספונדילוליסטזיס(החלקה של חוליה על חוליה .מצב בעיתי ומסוכן מאד היכול לגרום ל"תנועת מספריים" של 2 החוליות המעורבות.משמע שכל חבלה הכי קלה יכולה לגרום לשיתוק כללי.ללא ספק שצריך לנתח מצב כזה(מעניין אם יש לך תופעות כלשהן בידיים.לי היו .כמו "העלמות"הידיים בזמן ריקוד).שנית:חשוב מאד להנתח אצל מנתח עם ניסיון ארוך כמה שיותר בהשתלת דיסק כזה להבדיל מקיבועים.אינני יודע מה הסטטיסטיקה אומרת לגבי מושתלים עם דיסק כזה לאורך שנים.כמו כן חשוב לקחת בחשבון מה העיסוק שלך.גילך והאם אתה עוסק בפעילות גופנית.לכל אלה יש השפעה על אורך חייו של הדיסק ועל עמוד השדרה שלך שמשפיע ישירות על כל הגוף לטווח ארוך.

אילן129
02/03/21 10:39

הכוונה ל"השטחה" היא להשטחת חוט השדרה. (ראה בתמונה המצ"ב). מעבר לכאב בכתף ימין ונימול חלקי של האצבעות ימין, מרבית התופעות הן ורטיגו, חולשה וחוסר רעננות בלתי פוסקת, אובדני הכרה של שברירי שניה.

Attached Picture
אבי10
02/03/21 12:35

אכן כמו שחשבתי.זוג הזיזים שבסרטון הבא נשברו או עברוabsorption(ספיגה)מה שמאפשר את ההחלקה.לפי מה שרואים אצלך באותו מיקום.זה בלאגן אחד גדול. :https://youtu.be/z-2mSMgG_d4?t=170 תראה את כל הסרטון.מי הולך לנתח אותך? אם אתה לא נרתע מלראות סרטוני ניתוח חיים ביוטיוב.אז אני ממליץ לך לראות כמה שיותר.אני ראיתי כ 150 שהשרו בי בטחון ענק ולא הלכתי ללא מודע.למרות שעברתי באמת ניתוח ענק.איחוי של 5 חוליות C3-C7 .

אילן129
02/03/21 13:59

קודם כל, רפואה שלמה. האם כחלק מהטיפול שעברת הושתל דיסק מלאכותי לא מגביל תנוע מסו Prodisc או דומים לו ? https://www.youtube.com/watch?v=VHXtPEalKKs

אילן129
02/03/21 14:09

*"לא מגביל תנועה"