מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהמשפחה זה לאו דווקא משהו טוב

משפחה זה לאו דווקא משהו טוב

09/03/24 10:46
6 תגובות

יש הורים מתעללים, יש בן זוג מתעלל, זה לא חייב שאם זה משפחה אז יש לה כוונות טובות. לא יכול לבוא בן משפחה, ולנסות לאשפז או לכפות על פסיכיאטר לתת כדורים עם תופעות לוואי ולטעון שיש לו כוונה טובה.  לא יכול לבוא הורה שמקלל בבית, ומשפיל או מנסה להשפיל, ולבוא ולטעון שהוא דואג, זה שקר, לכן בית משפט צדיק שחרר אותי שניסו לאשפז אותי, כי כל שופט יכול לראות שזה שקר. וגם בניגוד לבית חולים פסיכיאטרי שניסה להחזיר אותי לבית של הורים בגיל בוגר כדי להראות מחלה, בית משפט קבע שאני לא אחזור לשם בשל חוסר הקשר שיש ביני לבין המשפחה. 


תגובות

צל-לילה
08/04/24 17:51

אוקיי, משפחות מורכבות מאנשים. בכללי, משפחות נוטות לדאוג לפרטים שבהם, אבל יש גם מקרים שמדווחים בחדשות למשל על הורים שהתעללו בילדים שלהם. בכל מקרה, זה חשוב לנסות להבין את האנשים האחרים, כי לא תמיד מבינים אותם נכון ולפעמים יש גם קצרים בתקשורת.

העיקר אבל שאת מרוצה מהחלטת בית המשפט. איך הנושא של להתאשפז או לא הגיע לבית משפט אצלך, אם אפשר לשאול? ולמה בית חולים פסיכיאטרי חשב שהוא יכול לכפות עליך מגורים אצל הורים שכבר רשמת מספר פעמים בעבר שאת ממש לא מסתדרת איתם ושאת מתפקדת עצמאית די טוב?

אביטל22
13/04/24 15:57

בן זוג שלי לשעבר ניסה להשתלט על הדירה שגרנו בה ואני שילמתי שם משכנתא, להתלונן במשטרה שצריך לאשפז אותי, הוא ניצל את זה שהמשפחה שלי רוצה לאשפז אותי וככה להראות לכולם שהם הורים דואגים, המשטרה הביאו אותי לבית חולים ואני אמרתי להם שבלי עורך דין אין לי מה לדבר איתם ואני לא מעוניינת בבדיקה. מפה לשם הייתי צריכה לחכות עד הבוקר למשפט שם ניסו לבקש מבית המשפט שאני אהיה מורחקת מבית שאני משלמת עליו, ממש גנבים לאור היום. מה שחשוב אני לא בקשר עם בני המשפחה האלה והבן זוג לא בן זוג שלי יותר ואני לא גרה בדירה איתו הוא לא יכול לבקש כלום מהמשטרה. 

צל-לילה
16/04/24 9:53

נורא ולא צודק. אני לא מאמין שאם מישהו לא שפוי אפשר לשלול את השייכות שלו על הרכוש שלו ולהעביר אותו למישהו אחר, אם כן זה נורא.

ואני מניח גם שבאותו מקרה היית שפויה.

אביטל22
20/04/24 14:24

אפשר, אם ההורים שלך תומכים באישפוז שלך, ובית חולים מעוניין לאשפז אותך אז אפשר. בנוסף לאלימות שלהם הם גנבים. מה שמעניין את צוות בית החולים זה הפרנסה שלו והשם שלו שיהיה לו שם של רופא או אח. זה שמישהו שיכול לחיות בחוץ מאושפז לא מעניין אותו מבחינתו זה כמו לשים חיה בכלוב ולהתפרנס.  זה לא רק שהם גוזלים רכוש הם גם יכולים לגרום למאושפז לצבור חובות, למשל אם הוא גר בשכירות או משלם משכנתא, בית החולים לא משלם את החובות שנוצרים בזמן האישפוז. מה שבטוח למאשפזים שמור מקום בגהנום.  בית משפט בישראל צדיק, אם לא היה כך הרבה אנשים היו מאושפזים ללא הסכמה רק כדי לתת פרנסה לעובדי הצוות. 

צל-לילה
לפני 3 ימים

מניסיון, לבתי המשפט בישראל יש את הבעייתיות משלהם. לדעתי, זה שמאשפזים לא מאפשר למסור למישהו אחר את הרכוש שלך, יש אפוטרופסים וזה נושא אחר שגם להבנתי הוא לא תמיד הוגן ומוגזם.

אביטל22
אתמול ב: 18:57

חג שמח צל לילה. בתי משפט לא מושלמים, אבל אם הם לא היו הרבה היו מאושפזים בבתי חולים פשוט היו מעלימים אותם לשם, ולא היה למי לפנות. לא מוסרים את הרכוש באופן מפורש, לא אומרים עכשיו רכוש של פלוני עובר לאלמוני. פשוט מאשפזים את המאובחן ואז הוא לא יכול להשתמש ברכוש שלו. כדי להראות מחלה הם אומרים למאובחן שישחררו רק לבית של ההורים, אנשים בגיל בוגר, אפילו שיש לו חוזה שכירות, הוא צריך לשלם שכירות ולגור בבית חולים פסיכיאטרי או בבית של ההורים. זכות הקניין לא נחשבת אצלם, בית חולים פסיכיאטרי הוא עולם שלישי בפני עצמו עם מנהלים וצוות רפואי שלא התקדמו טכנולוגית ותרבותית. גם אפוטרופוס זו גניבה, אם החליטו שלבן אדם מגיעה קיצבה או הוא אף עובד בשביל הכסף שלו לאף אחד לא צריכה להיות זכות על ההחלטות בעינייני ההוצאות. חייב לעשות מלחמה נגד העולם שלישי הזה, בעזרת בית משפט ורשויות החוק עד שהם יעלמו.