מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניההרבה פסיכיאטרים הם בעלי פיגור שכלי

הרבה פסיכיאטרים הם בעלי פיגור שכלי

09/03/24 15:31
1 תגובות

בגלל זה הם חושבים שאומרים להם משהו שזה מחשבות שווא, או שהם מפגרים טכנולוגית, או שהם לא מבינים מה אומרים להם, וזה נח להם לחשוב ככה, כי הם עשו את התעודה ועכשיו על סמך התעודה הם מתעללים בהרבה אנשים ומרוויחים כסף, שולחים מאחד לשני מבית חולים לקופת חולים לפרטי למסגרות של הוסטל, הכל תעשייה רעה של כסף.  יש כאלה פסיכיאטרים שרצוי שישבו בבית כלא סגורים ולא ירפאו אנשים. כל המטופלים שלהם לא מתפקדים לא בגלל המחלה ,בגלל ההטרדות הבלתי פוסקות של המשפחה ושלהם לקחת תרופות בעלות תופעות לוואי, בן אדם במקום להיות עסוק במשהו טוב צריך להיות עסוק בהגנה עצמית מפני הפושעים. 


תגובות

צל-לילה
08/04/24 17:48

קודם כל כמו שיש אנשים ויש אנשים, יש פסיכיאטרים ויש פסיכיאטרים. ואכן, בעיקר בזמנים של הקשירות הסיטונאיות שהיו רק לפני פחות מעשר שנים - יש פסיכיאטרים שמגיע להם לשבת בכלא או להענש פלילית על דבר זה או אחר. בעיקר על יחס עוין ומתנשא.

אני לא הייתי אומר שבכללי פסיכיאטרים סובלים מפיגור שכלי, אבל מניסיון הם אכן יכולים לטעות, למשל באיבחון נכון של מצב נפשי של בן אדם.