מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםדיקור סינידיקור סיני פוריות

בעיות פוריות ניתן לפתור גם בעזרת דיקור סיני

מאת יונתן
27/11/09 12:22
2081 צפיות
דיקור סיני פוריות והקשר בניהם יותר ויותר רופאים ואנשי מקצוע בתחום הפוריות ממליצים על דיקור סיני כפתרון לבעיות פוריות. השימוש של מחטים לריפוי קיים כבר אלפי שנים ובעיקר מוכר בשל הצלחתו בטיפול בכאבים כמו כאבי גב ומיגרנות. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מראים שטיפול בעזרת דיקור סיני יעיל ביותר בהעלאת אחוזי ההריונות. גם כשמדובר בטיפול אצל זוגות שעברו לפני כן טיפולי הפריה, נמצאה הצלחה של כ- 50% הריונות יותר מאשר אצל זוגות שלא עברו דיקור סיני בשילוב של טיפולי ההפריה. עוד חומר מעניין העשוי לשמש אתכם להבין יותר על דיקור סיני פוריותחלק מהאנשים במערב מתקשים לקבל את השיטה כיעילה בשל העובדה כי לא הצליחו עדיין למצוא הסבר מדעי להצלחת הדיקור. לעומת זאת בסין, יפן ושאר המדינות שבהן דיקור סיני הוא דבר שבשגרה לפתרון של בעיות רפואיות כמו גם בעיות פוריות, מצאו הסבר מאד ברור שמדבר על קונספט שנקרא צי או אנרגיית חיים שזורמת בתוך מסלולי אנרגיה לאורכו ולרוחבו של הגוף. כאשר נוצרת חסימה או חוסר איזון באיברים פנימיים או בזרימת הצי הדבר יכול בין היתר להתבטא בקושי להיכנס להריון. אלו בעיות פוריות מומלץ להיעזר בדיקור סיני בסין ישנם בתי חולים שמשתמשים ביכולות הריפוי של דיקור סיני לכל בעיה. המחקרים האחרונים מראים בברור כי ישנם סוגים של בעיות פוריות שבהן יש הצלחה גדולה יותר לדיקור. ניתן לראות דיקור סיני כיעיל יותר במצבים של בעיות פוריות על רקע של חוסר איזון הורמונאלי כמו שחלות פובליציסטיות, מחזור לא סדיר, פרולקטין גבוה וכד'. במיוחד ניכרת הצלחה גדולה של דיקור בבעיות פוריות שלא נמצא להן הסבר רפואי אחר. לדיקור פחות הצלחה בבעיות פוריות אשר נובעות מבעיה מבנית כמו לאחר הוצאת שחלות או חצוצרות סתומות. גם אצל גברים יש הצלחות רבות בעיקר בשיפור איכות, תנועתית וכמות הזרע, מומלץ לערוך גם שינויים בתזונה על מנת להגיע לתוצאות אופטימאליות. איך למצוא מטפל בזכות ההכרה של ארגוני בריאות גדולים ברחבי העולם כולל ארגון הבריאות העולמי שממליץ על דיקור סיני כדרך יעילה לפתרון של עשרות בעיות בריאות שונות ובעקבות ההצלחה שמורגשת אצל מטופלים שעברו טיפול בדיקור סיני ומצאו פתרון לבעייתם, ניתן היום למצוא מטפלים ברפואה סינית ברוב קופות החולים ובחלק מבתי החולים בארץ. אך עם זאת הטיפולים במוסדות הציבוריים עלולים שלא להביא לתוצאות הרצויות עקב הזמן המוגבל שמוקצב לטיפול, טיפול ממוצע בקופת חולים יכול להמשך בין 20 -30 דקות והמטפל יוצא מהחדר לאחר מספר דקות בלבד. מומלץ לפנות למטפל פרטי כדי לקבל תוצאות אופטימאליות.

תגובות

יעל-בן
27/11/09 15:25

חברה שלי סיפרה לי אחרי שנולדה להם בת מקסימה שלא היה לה כל כך קל להיכנס להריון ולכן עברה טיפולי הפרייה אבל לא קרה כלום והיא לא רצתה לעבור שוב את כל התופעות לוואי של ההורמונים. איך שהו היא הגיעה לאיזה מטפל ברפואה סינית שמתמחה בטיפולי פוריות ואחרי 3 חודשים של דיקור סיני היא נכנסה להריון.

יונתן
יונתן
מטפל ברפואה סינית, דיקור סיני, רפואה יפנית ורפלקסולוגיה. אתר אישי <a href=\\\"http://www.chinese-med.co.il\\\&qu...