מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בלוג הבית של כמוני

כמוניבלוגיםבלוג הבית של כמוניהתחדשנו - הגרסה החדשה של כמוני באוויר!

התחדשנו - הגרסה החדשה של כמוני באוויר!

15/03/17 10:52
6535 צפיות
התחדשנו - הגרסה החדשה של כמוני באוויר!

גולשים יקרים שלנו,

אנחנו שמחים ונרגשים להציג את הגרסה החדשה של אתר כמוני.זה שנה שאנו עמלים על האתר החדש, כדי שיהיה ידידותי יותר, נקי יותר בעיצובו, מהיר יותר ונוח לשימוש בכל המכשירים הניידים.

אלה כמה מהתכונות החדשות שתוכלו למצוא בכמוני החדש:

1. עמוד הבית האישי שלכם

בכמוני החדש, יהיה לכל גולש עמוד בית אישי רק לו. זה העמוד בו ירוכזו כל התכנים שמעניינים אתכם בהתאם לקהילות שבחרתים להשתייך אליהן, הקבוצות בהן אתם לוקחים חלק, האנשים, הבלוגים והתגיות אחריהם החלטתם לעקוב. בכל פעם שתיכנסו לעמוד הבית שלכם, תוכלו לראות מה חדש בכל תחומי העניין שלכם, לשוב ולצפות במה שצפיתם בו לאחרונה ולבדוק מה חדש בתכנים ספציפיים שבחרתם לעקוב אחריהם. שימו לב לתפריט העליון של העמוד, בו תוכלו לנווט בין סוגי התוכן.

על מנת להתייעץ בקהילה שלכם, כנסו לקהילה באמצעות תפריט "הקהילות שלי" או עמוד "כל הקהילות" הנמצאים בחלק העליון של המסך. תוכלו לפתוח נושא שיחה חדש באמצעות הקלקה על כפתור "שיחה חדשה" המצוי בחלקו העליון של העמוד בצד שמאל.

2. עמוד הקהילה שלכם

בהתאם לקהילות שבחרתם להשתייך אליהן, תוכלו להיכנס לעמוד הקהילה ולצפות בל התוכן החדש והספציפי לקהילה - שיחות, מדריכים, חדשות, אוכל ובלוגים. את המעבר בין הקטגוריות נבצע באמצעות התפריט העליון של הקהילה.

כדי לפתוח שיחה חדשה בקהילה שלכם לחצו על כפתור "שיחה חדשה" המצוי בחלקו העליון של העמוד בצד שמאל.

3. תגיות

באתר החדש תוכלו לעקוב אחרי תגיות המסמלות את תחומי העניין שלכם. באופן כזה תוכלו להישאר מעודכנים ולקבל התראה בכל פעם שנוסף באתר משהו חדש בתחום שמעניין אתכם.תוכלו לפגוש את התגיות בתחתית כל חדשה או מדריך שתקראו וגם בשיחות או בבלוגים שתוייגו ע"י הגולשים. ברגע שתלחצו על תגית, תקבלו עמוד הכולל את כל התכנים שקשורים אליה - שיחות גולשים והתייעצויות עם המומחים, מדריכים, חדשות ובלוגים, כולם עוסקים בנושא התגית.

את המעבר בין שיחות, מדריכים, חדשות ובלוגים בנושא התגית, נבצע באמצעות תפריט הניווט העליון בעמוד

.4. מערכת הודעות פנימית משודרגת

מערכת ההודעות הפנימית, המאפשרת לכם לתקשר אחד עם השני שודרגה והפכה לפשוטה וקלה לתפעול. בצד ימין יוצגו כל האנשים עמם שוחחתם, בצד שמאל תוכן השיחות. תוכלו גם לשמור שיחות נבחרות לגישה נוחה וקלה בעתיד (למשל, טיפ טוב שנתן לכם חבר באתר ותרצו לחזור אליו בהמשך בלי לחפש הרבה)

ייתכן שבשלב זה מערכת ההודעות שלכם תהיה ריקה עד שתקבלו את ההודעה הראשונה באתר. ע"מ לשלוח הודעה דרך המערכת, חפשו את החבר אליו אתם רוצים לכתוב, בחלון החיפוש בחלק הימני העליון של הדף.

אנא היו סבלניים לתקלות שעשויות להתעורר בימים הקרובים ודווחו לנו על כל בעיה בה אתם נתקלים.

אנחנו כאן לסייע ב info@camoni.co.ilגלישה נעימה!

שלכם,

צוות כמוני.

 

תגובות

dad2
02/05/20 19:00

אבקש לדעת אם משקה קולה פג תוקף אסור לשתות

מערכת-כמוני
02/05/20 22:41

שלום לך. שאלות ושיחות מומלץ לפתוח ב"שיחה חדשה" בקהילה שלך