מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הדרך שלי לבריאות

23/09/12 14:53
2383 צפיות

 

הסיפור האישי שלי,

 

בגיל 21 , בשנתי  הראשונה בלימודי לתואר הראשון בהנדסת כימיה וביוטק חליתי בראומטיזם.

לאט לאט מצבי הלך והדרדר. ההתחלה התאפיינה בכאבי פרקים וככל שהמחלה התקדמה לא הייתי מסוגלת להתנועע בכוחות עצמי. . הקימה בבוקר הפכה למלחמה אישית, הברכיים כאבו לי , כאבי הכתפיים והברכיים היו לתופת. בקושי פתחתי וסגרתי את הידיים.

ירידה ועליה במדרגות היו כטיפוס על הר אין סופי. בהמשך הגעתי למצב של  שכיבה מוחלטת במשך מרבית  שעות היום. בלית ברירה פניתי  לרופא ששלח אותי מיד לבדיקות דם.

תוצאות הבדיקה הראו כי אני סובלת מראומטיזם, פקטור A  גבוה וכולסטרול בערכים גבוהים במיוחד.

הרופא שחיפש עבורי פיתרון מיידי שיגרום להקלה בתנועה הזריק לי קורטיזון במספר נקודות לרגליים ולידיים. לאחר שלא הייתה כל תגובה הרופא נתן לי מרשם לטיפול  בסטרואידים במינונים גבוהים.

 

בתקופה זו סיימתי את שנתי הראשונה ללימודי, והייתי עדיין בחורה צעירה שלמרעית עין כל העולם פתוח לפניה אבל הרגשתי מוגבלת מאד, מבולבלת, חסרת אונים  ובעיקר סולת מכאבים עזים שממש קשה לתאר ולשתף אתכם.

 

והיטבתי כבר אז להבין שלקיחת תרופה שכזו מכניסה אותי למעגל אין סופי שלא יועיל לי. למעשה הרגשתי בתוך תוכי שאני חייבת לנסות לעזור לעצמי ולמצוא דרך  אחרת.  מדוע הגוף שלי בגד בי בצורה שכזו? מדוע הוא כל כך זועק לעזרה? איפה טעיתי?

החלטתי להשאיר את הכדור על השידה ולחפש אלטרנטיבה.

 

באותה תקופה אימי למדה רפואה יפאנית והציעה שאנסה טיפול שונה.כבר לאחר הטיפול ראשון הצלחתי  לפתוח ולסגור את הידיים. זה היה פשוט מדהים.  החלטתי מיד להמשיך בטיפולים אינטנסיביים אלו ששילבו דיקור וטיפול בצמחי מרפא סיניים שמאוד סייעו לי.  קבלתי הנחיות לשינוי תזונתי להמשך חיי

 

 

בלימודי לתואר השני במנהל עסקים וביולוגיה פניתי לתחום האלטרנטיבי בכול הזדמנות אפשרית . ניסיתי להבין מה עומד מאחורי תזונה נכונה, טיפולים אלטרנטיביים, מוצרי טבעיים ועוד. הרחבתי את ידיעותיי בתחום בעזרת קריאה של מאמרים וספרים רבים בנושא רפואה טבעית ובעיקר לנשים.

 

במקביל ללימודי התואר השני עבדתי בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים שם ראיתי כיצד מטפלים באנשים בבית חולים. בכמה ציניות המערכת פועלת.

 

חלפו כ- 6 שנים שלאחריהן עברתי לתפקיד מנהלת השיווק של הניסויים הקליניים בהדסה תפקיד אותו ביצעתי במשך 3 שנים. תרמתי רבות לפיתוח התחום בבית החולים ובמקביל הצלחתי ללמוד  רבות על תחומים שונים ברפואה וכן על אופיים ומהותם של הניסויים הקליניים.

 

סיימתי את לימודי, ילדתי ילדים והידע שצברתי בנושא  תרופות בכלל ותרופות טבעיות בפרט , תזונה טבעית והיכולת שלה לשפר מצבים קליניים שונים התעצם.

 לאחרונה העשרתי את ידיעותיי גם בנושא של מחשבות חיוביות והשפעתן על בריאות האדם.

אני רוצה להוסיף שבמשך כל תקופת הטיפול שעברתי, שנמשכה כ XXX תמיד נאמר לי כי הצלחת הטיפול הוא שילוב של טיפול שמתאים אישית למצב והרצון העז והאמונה שלי בעצמי שאני אתרפא.

כאשר הבנתי עמוק בתוכי שאני מעוניינת לתרום ולסייע לאחרים ולשתף את כולם בתהליך שעברתי ובהכרה שאפשר גם אחרת, מיועדת החלטתי לעזוב את תפקידי בבית החולים הדסה ולפנות למקום אחר. לפתע התגלה לי בצורה ברורה מה היעוד שלי ובעקבותיו נוצר גם החזון שלי:

 

"שידעו אנשים רבים ככל שאוכל שתמיד ישנה דרך נוספת לפתרון כל אתגר בריאותי אשר הם ניצבים בפניו"

 

ליצור אלטרנטיבה לכמה שיותר אנשים ,

 

להבין שתמיד יש עוד פיתרון לכול בעיה פיזית! לפעמים שינוי קטן יכול לתרום ולפשר המון?

השילוב בין כאבים פיזיולוגיים וקשיים וחסימות נפשיים קשורים זה בזה.

 

ברגע שתתמלאו תשוקה למצוא את הפתרון לבעיה שלכם, תוכלו למצוא את הטיפול המתאים לכם שישפר את אורח החיים שלכם.

 

אני כאן כדי לעזור לכם ובטוחה כיום שבאמת ישנן דרכים אחרות.

 

האתר הזה הוא כלי להגשמת חלום גדול , חזון.

הפצת הידע הקשור לבריאות טבעית דרך לקדם תרופות טבעיות ע"י איסוף שאלונים על מוצרים טבעיים. לשימושם של עוד רבים אחרים

 

שלכם,

 

לירון

תגובות

כל הכבוד לך לירון. אשמח לשמוע על תובנותייך וטיפים לסיוע.

תודה.

אורית מנהלת קהילת דיכאון וחרדה

שמחתי לראות שגם את ביולוגית ( גם אני) ומעניין מה דעתך על התאוריה שלי על ה"אינטנרט הביולוגי" תאוריה רלבנטית להרבה תהליכי גוף-נפש.

מכאן גם מתברר תפקיד חדש לירקות ופירות בהבראה...
 

gony13
24/09/12 14:31

שלום לירון !

שנה טובה וגמר חתימה טובה עם הרבה בריאות והומור !

בלי אלה החיים לא שווים,

ולעיניננו,את כותבת שמצאת כל מיני דרכים ותרופות אלטרנטיביות,מה הן?ואיך אפשר להעזר?

לי נודע על שיטה שניקראת פרולוטרפיה,כשדיברתי עם הראומטולוגית שלי לא הבינה כלל על מה אני מדבר,כשדיברתי עם מנהל מרפאת כאב,אמר,ששמע על כך אך זה מסובך,כשדיברתי עם

 

 

מנהל מרפאת כאב בבי"ח אחר אמר שהוא עושה טיפולים אלה באופן פרטי והם מאוד יקרים.

עיקרון הטיפול הוא על תרופות מסוימות המוזרקות לנקודת הכאב שיוצרות דלקת ומפעילות את מערכת החיסונית להילחם בדלקת ומבריאות את הבעיה,מאחר וישנן 3 או 4 סוגי תרופות,זה לוקח זמן לאתר את הנכונה,תכתבי בגוגל בעיברית את המילה פולוטרפיה תקבלי את ההסברים,אשמח לקבל ממך יעוץ,הצעות לתרופות אלטרנטיביות וכל מה שיכול לעזור,עד היום קיבלתי קורטיזונים+סטרואידים בהזרקות וסובל מתופעות לוואי,כמו כן 11 ניתוחים בידיים+בתעלה הקרפלית+בעוד פרק כף יד שאיני זוכר את שמו,  בקיצור אשמח על כל עזרה ורעיון,  gony13@walla.com  האם יש בארץ מטפלים ברפואה סינית?   שוב שנה טובה ולהישתמע (שמי הנכון הוא רפי )ביי ביי                                   

 

 

,

 

 

gony13
24/09/12 14:41

היי לירון זה שוב אני!  רק לידיעתך! אני סובל מדלקת גידים+דלקת פרקים,אוסטאופרוזיס כתוצאה מקורטיזונים+ניתוח לב פתוח 3 מעקפים+סתימות בכלי דם ברגליים עם 2 ניתוחים כולל מעקף של 39 ס"מ+11 ניתוחים בכפות ידיים בגלל טריגר פינגר,3 דיסקים בעמוד שידרה תחתון+3 דיסקים בצוואר,  היום גם נאמר לי בבית החולים שכדאי לעשות התעמלות פילאטיס שאמורה לעזור לפרקים בגוף. טוב אפסיק לבלבל לך את הראש,ואשמח להיות בקשר  רפי