מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שנים שנים אומרים לנו "אל תלך בשמש", "תהיה חכם בשמש", "תמרחי!", "תרססי!", "שימו כובע", "שבו בצל", "לא לשכוח משקפי שמש" וכו'. והנה באה כבודה שלמה ומדברת בשבחה של השמש והשפעתה המיטיבה עלינו.  

מאת נאיה
13/01/13 15:42
1518 צפיות
האם ייתכן שהכל בלוף אחד גדול שכסף (כמובן) מאחוריו? האם צריך להפסיק לפחד מהשמש? האם תכשירי ההגנה למיניהם דווקא מסוכנים לנו (שלא לדבר על עלותם הגבוהה)? המון שאלות ולי יש מעט תשובות. אבל אני שמחה לחלוק איתכם ולשמוע אתכם חברים, גולשים ואנשי מקצוע שונים. מאיזה צד של השמש אתם? אני משערת שאת אלו הסובלים בתקופות הקור לא צריך לשכנע..http://www.youtube.com/watch?v=SniMAjagltQ&feature=player_embedded#!

תגובות

יש הרבה מחקרים על תרומתה של השמש לבריאותנו...הנה למשל על הגנה בפני טרשת נפוצה או על הגנה בפני סרטן הלבלב. אני משערת שאם יאספו את כל נתוני הרגישות לסרטן אז חשיפה לשמש תפחית את הסיכון לרב סוגי הסרטן פרט לסרטן העור.

אני לא מספיק מבינה במדיניות הכלכלית מאחורי האזהרות ולכן בוחרת להנות מהשמש כל זמן שנעים לי. דהיינו באמצע החורף כמה שיותר...בקיץ לא הרבה כי זה לא נעים לי.