מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חים בצל הכאב

כמוניבלוגיםחים בצל הכאב סופ"ש חורפי וקר...

מאת 57shlomi
15/12/13 4:46
1356 צפיות

מיום חמישי כולם פה מתרגשים יש שלג וסופה שכמותה לא נראה בישראל מעל 50 שנה,  

האמת אני זוכר את חורף 92 בחיפה, היה קר מאוד וחיפה כוסתה בשלג ממש במרכז הכרמל נערם שלג ,אבל ב-92 אני נהנתי מהחורף האירופאי שנחת עלינו, והחויה של השלג על קמפוס האוניברסיטה שהיה מושלג, וכמה נדהמנו לראות את התמונות ונדהמנו יותר להגיע ולראות ולגעת בידינו  בפלא הלבן שהגיע לחיפה זכרונות נעימים.

השנה הסופה הפתיעה אותנו מוקדם והגיע אלינו בדצמבר,ולא רק שבאה מוקדם מאוד אלה גם בעוצמות שלא הכרנו מעולם,ירושלים וצפת נותקו לגמרי והשלג נערם בהרבה ישובים ,השוני מבחינתי הוא שהחורף הזה בשונה מאז אני חולה, ומודה לאל שאני לא גר בירושלים או בצפת, ואפילו לא בחיפה אלה בקריות הנמוכות ממנה ,מפני שעכשיו אני לא יכול לגרוב גרביים או לעטוף את הרגלים מפני הקור, תופעה ששמורה לחולי CRPS ,עצם המגע של כל דבר באיזור הפגוע גורם להתגברות הכאבים, כפי שאי אפשר לגעת במקום,כמו כן לא ניתן לכסות אות בגרב או סמיכה ולהגן אותו מפני הקור,לחשוב שעכשיו 4 מעלות ואני יושב עם מכנס קצר ובלי אפשרות לכסות את הרגלים,וזה לא שאני לא מנסה ומתאמץ ,אלה שכל הניסיונות של הימים האחרונים להתמודד עם גרב על הרגל בכל זאת, השאירו אותי עם פצעים על גבי העור מן סוג של פריחה נוראית שמגרדת מאוד ומלווה בכאבים שורפים ודוקרים מאוד .הרגל ופכת את צבעה לאדום ו....אני לא אמשיך ,

וככה אגב בחמישי האחרון הגעתי לטיפול בבית החולים רמב"ם עם מכנס קצר וכפכפי קרוקס כאשר בחוץ יורד גשפ שוטף ,והרוחות מהים שרמב"ם שוכן לחופו היו כל כך חזקות עד שבקושי הצלחתי להגיע מהאוטו למרפאה מרחק של 50 מטר בערך.

ולחשוב שבתכלס זהו השבוע הראשון של החורף .מה יהיה בהמשך? מי יודע .

רק דבר אחד ברור לי זה הולך להיות חורף קר וקשה לפחות מבחינתי.

תגובות

varduku
17/12/13 4:16

שלומי היקר, למרות שאני מודעת לאתגרים היומיומיים, אני קוראת אותך וליבי איתך. רק מלחשוב על המכנס הקצר בקור המקפיא הזה עוברת בי צמרמרה... כמו שאתה אומר, אל תחשוב על הקושי, זה מה יש ועם זה ננצח! ושלומי, עם כל מה שחווית ועברת, ניצחת כל כך הרבה שגם את האתגר הזה אני בטוחה שתעבור ותמצא פיתרון יצירתי. שיהיה חורף חמים ונעים! נמצאת כאן בשבילך. 

57shlomi
57shlomi