מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםcrpsחזרהשלום לברים, ברו ו

מאת נועה1999
21/01/14 20:57
1219 צפיות
שלום חברים, עברו 5 חודשים מאז השיחרור שלי מבית חולים מלא היה לי רגע אחד של מנוחה מהמחלה הארורה הזאת! לא היה יום אחד שלא חוויתי כאב! אהיו רגעים שהמצב התדרדר. אבל עכשו הוא הדרדר והחמיר למצב יותר קשה מהמצב שבו אושפזתי. אני לט מצליחה לדרוך על הרגל. ממש קה לי ללכת אפילו על קצות האצבעות. אני ממש מפחדת לחזור לאישפןז- למרות שפכם לא רציתי לעזוב אני ממש לא רוצה ךחזור אני רואה עד כמה האשפוז הרב לי את החיים. אני ממש מפלדת מהמצב. אני מאגישה שאין לי עןד כוח להתמודד עם במחלב הזאת. ביא לא עןזבת אותי לקגע. מ אני אמןרה לעשות? אין לי עוד כוח!!!!הרגל שלי כולה גתמים והיא דם חסרת צבע. היא נןרא קרה ואני לא יודעת מה לעשותההןרים שלי ואני בחלטנו לנסות דיקור סיני מאולי זה יעזור. אני התנגדת לרכיון בהתחלה כי אני ממש פולגת ממחטים אסל ככל שהזמן עהכאב התעצם בלחטתי שאני יעשה הכל כדי להימנע ולהפסיק את המחלה הארורה הזאת. 

תגובות

מיכל-אפק
21/01/14 21:04

הי,

צר לי לקרוא על ההדרדרות המחודשת. 

אני לא ממש מכירה את המחלה, אבל אם זה איכשהו קשור למערכת העצבים, אז דיקור סיני יכול לעזור דווקא מאד. 

אחזיק לך אצבעות.

מיכל

אפרת_זיו
22/01/14 1:39

נועה יקרה

אני מקווה שהדיקור יסייע לך. הסירי דאגה מליבך, המילה "דיקור" מפחידה או המחשבה על מחטים אך בפועל מדובר בדבר מאד עדין וכמעט בלתי מורגש.

את, בתור אחת המתמודדת עם כאב כרוני טורדני כל כך הרבה זמן, לא תרגישי כלל את המחטים העדינות הללו. מקווה שזה הרגיע אותך.

 

לילה טובyes

נועה1999
24/01/14 11:23

תודה רבה מיכל ואפרת. החלק שיותר מפחיד אותי זה הדקירות בקרסול0- זה בטוח יכאב. לא בגלל המחט אבל פשוט כל נגיעה ממש כואבת- ברמה של כאילו ריסקת את הרגל!

אני מוכנה לנסות- אם זה יעזור- תודה לקב"ה ואםפ לא, לפחות ניסיתי.

התרופות החדשות לא עוזרות כל-אבל ניתן לזה עוד קצת זמן...