מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

השתלת קוצב נגד כאב (Spinal Cord Sti...

מאת גל124
02/04/10 15:43
1651 צפיות
יש כאבים
לכולנו יש כאבים ומרוב כאב אנחנו מאבדים כל חוש כיוון ,רוב הפעמים אנו לא ישנים טוב ...לכן יש השלכות כלפי הפעילות היום יומית שלנו..והגוף שלנו כל הזמן במלחמה כך שזה ניראה שאם לרגע הכאב עובר אז זה דומה להפסקת אש.
כן כן כן ...הכאבים גורמים לנו להיות מותשים ועצבנים ואני חושב שלפעמים
שיקול הדעת שלנו מוטעה.אז?

תגובות

גל124
02/04/10 16:10

אז אחרי כל הלירקה שלקחתי ומדבקות המורפין שהשתמשתי....וגם לא נזכיר את כל כמויות הכדורים במשך השנה האחרונה שנטלתי.....וכל הזריקות שעברתי שאני סופר אותם בסך הכל 11.
שני ניתוחים בעמוד השדרה .
והכאבים לא מרפים היום אחרי חודשיים שאני אם המכשיר קצת מרגיש יותר טוב.הכאב מעט פחת ואם יש כאב אז מעלים את העוצמה של המכשיר.....נכון ברגע שאני נוהג והמכשיר לא דולק אז כעבור כרבע שעה בערך כל הכאב הישן חוזר...ואתה רק מחכה לעצור את הרכב על מנת להפעיל אותו מחדש...ככה תהיה לך עוד רגע של שלווה ...שלא תחשבו לרגע כדורים עדיין לוקח אבל הם כמעט לא נרקוטיים...למה הנרקוטיקה הזאת כבר חירפנה לי את השכל עד כדאי כך שלפני שהלכתי על הקטע של המכשיר רצתי לפנות לרופא שלי ולבקש ממנו "קנביס" כי מה בסך הכל אנחנו רוצים לרגע שקט מכאבים! .

אנה-רייזמן
02/04/10 20:29

גל שלום
תוכל לספר קצת על הפגיעה שלך? מה התהליך שעברת לפני השתלת המכשיר? יש הנחיות מיוחדות שמיועדות לאנשים שעברו את ההשתלה? אני יודעת שיש הרבה אנשים, גם בקהילה של נפגעי חוט שדרה וגם בקהילות אחרות, שמדווחים על כאב נוירופתי שאינו מגיב בצורה מוחלטת למשככי כאבים לכן אני בטוחה שהנושא עשוי לעניין רבים אחרים
תודה וחג שמח,
אנה

גל124
03/04/10 21:00

שלום לך אנה.
כך אז במהלך העבודה משכתי אזשהו חלק שנתקע וברגע שהוא לא השתחרר אז מה עושים ? כמובן מושכים ביותר כח ואז ברגע זה הרגשתי זרמים בשני רגליים ונפלתי על הריצפה...כעבור חצי שעה עברתי CT מצאו שיש לי פריצה גדולה ב L5-S1 ....יש לציין שלעולם לא סבלתי ולא ידעתי מהם כאבי גב.

כעבור כמה ימים עברתי אירוע שנקרא תסמונת  "זנב הסוס" מי שמכיר את התסמונת הזאת היא ממש לא נעימה שכך פתאום הצרכים שלך יוצאים לבד ללא שליטה...ומשכתי את זה שלושה ימים רצופים עד שהיה לי את האומץ להגיד לרופא מה עובר עלי...(הבושה משחקת פה תפקיד)טוב אז ערנו למינקטומי +דיסקטומי שיחרורו את הלחץ ועכשיו המלחמה עם הגוף להתחיל ללכת כי אבדתי את כל הרפלקסים ברגלים.....אבל עם המלחמה יש כאבים שהם לא מוסברים שעולים לך בגלים פשוט למוח וזה משגע אותך ....אז מה הפיתרון ? כמובן כדורים.
אז מתחילים אם שני כדורים וכו" עד שהגעתי למצב שהיה לי מדבקה של "בונטרקס" ובנוסף הייתי לוקח עוד 4-6 כדורי פירקוסט ...השאלה אם זה היה עוזר ?אז לא.....אבל כמובן גבר צעיר חייב להלחם אם הגוף שלו ...וזה מה שעשיתי אז התחלתי פיזוטרפיה והידרוטרפיה....ולמרבה הפלא הכאב רק  מתגבר ...אז נשלחתי לעשות  MRI ומצאו שוה שבאותו מקום נפרץ שוב הדיסק ולוחץ על כל שקי העצבים אז שוב ניתוח.....כך יצא שבתוך שמונה חודשים עברתי שני ניתוחי גב באותו מקום....ועל לנו לשכוח שבמשך כל התקופה הזאת טופלתי במרפאת כאב ....עברתי קרוב ל-6 זריקות תחת שיקוף ועוד 4 זריקות הניקראות גלי רדיו אבל הכאב לא עוזב אותי וזה לא עוזר
במשך כל התקופה הזאת אני לא זוכר מתי היה לי לילה שינתי רצוף אני לא זוכר רגע שלא היה לי כאב.....עד שפשוט כבר הגעתי ליאוש ולהתשה מוחלטת של אפיסת כוחות הגוף שלי כבר לא יכול היה להתמודד אם הכאב....ואם הייתי רוצה לתאר את הכאב...אז זה לא מכה שקבלים וזהו פשוט כאילו מישהו צובט אותך אם "פלייאר" ולא עוזב ...אז הרופא שמטפל בי במרפאת כאב שלח לי הפנייה עבור השתלה
שלחנו את כל החומר הרפואי ובשעה טובה יש אישור להשתל....עברתי את ההשתלה הראשונה שלקחה בערך 3 שעות וחצי עד שהצליחו להחדיר לי את האלקטרודות ....והפלא ופלא אחרי יומים מרגע ההשתלה הכאבים שלי התחילו לרדת אט אט.....היום כעבור חודשיים אני יכול להגיד שיש לי הקלה בכאב של עד 30 אחוז .תמיד שהיו שואלים אותי לפני ההשתלה מה ערכת הכאב שלי הייתי עומר 8-9..אז היום נוטה יותר ל5-6...זה לא פותר את בעיות הכאב כי אני עדיין נוטל כדורים אך לא באותו מידה....וגם לא כדורים נרקוטיים....ועכשיו כעבור שנה וחצי שאני בבית אז אני מרשה לעצמי לחזור לעבוד קצת.....חשוב לי לומר לכל אחד שיש לו כאבים והוא סובל...גם טיפול אצל פסיכולוג עוזר לא צרייך להתבייש.

גל124
05/04/10 20:16

חיה שלום אני שמח על מה שאמרת ועצת....אבל הבעיה שבזמן הזה שום תרופה אינה עוזרת לי לצערי הרב....

roni9
06/10/17 14:32

האם 7 שנים לאחר ההשתלה אתה עדיין מרוצה?