מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםאיכות חייםחוסר שינה ללא כאבים

מאת SIMI
02/04/10 19:27
1132 צפיות
חוסר שינה בלילות זה בעיה מאוד לא נעימה ובמיוחד אם היא מלווה בכאבים קלים או קשים. הייתי רוצה לספר על חוסר שינה שלא מלווה בכאבים,אלא בחוסר נוחות בגלל בעיה רפואית שלא נמצאה לה תרופה.
לי יש בעיה כבר למעלה מ 20 שנה,כל הרופאים שטופלתי,גם הקונבנציונלים וגם האלטרנטיביים ללא הועיל. היום אני חיה עם הבעיה וסובלת ממנה מאוד. יש לי ימים טובים שכן אני מצליחה לישון כמה שעות ויש ימים רעים מאוד שאני פשוט מתיישבת ולא נרדמת. הבעיה היא עודף ליחה,כחכוח בגרון ונזלת כרונית. נו בטח כולם יגידו אז זה אסטמה או אלרגיה, לא ולא אני לא אלרגית לכלום,כל הבדיקות לכך הראו זאת. עברתי אין ספור צילומים,כולל סיטי ראש,ריאות. ופשוט גם הרופאים התייאשו.  נכון שאין לי כאבים אך מרגע שאני נשכבת,אני מתחילה להרגיש שאין לי אויר,אף סתום. או שאני נרדמת ופתאום מתעוררת אחרי שעתיים ומתחילה לכחכח בגרון גרוב לשעה עד שזה נעלם ושוב יושנת עד לפעם הבאה. כל הזמן עיניין אותי לדעת אם יש בעולם הזה עוד מישהו שסובל מבעיה כמו שלי כי משום מה לא שמעתי על אף אחד כזה.  אשמח לדעת אם יש פה מישהו כזה ואוכל לקבל עיצה או סתם לשפוך את הלב.
רק שתדעו שאני מאוד  כואבת את כאבם של האנשים שסובלים מכאבים ולא ממעיטה בצערם,אך רציתי רק לספר  על עוד בעיה שמורידה מאיכות החיים גם ללא כאבים,כי ברגע שאדם לא ישן טוב בלילה,כל היום לאחריו הוא עובר בתשישות.

תגובות