מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אלומה-ניקיון הוא המפתח לבריאות תקינה

כמוניבלוגיםאלומה-ניקיון הוא המפתח לבריאות תקינהמשקה אלוורה מבית פואוור לויניג -הטיפול הטבעי במחלות מעיים

משקה אלוורה מבית פואוור לויניג -הטיפול הטבעי במחלות מעיים

מאת אלומה
07/04/10 12:45
2554 צפיות
האם אלוורה יכול לטפל ב IBS? לאחרונה יש מאמץ מחקרי לבדיקה האם אלוורה משפיע על IBS, אבל רק התחלה של עדויות קליניות שזה אכן המצב. מחקר על 50 אנשים בבית הספר לרפואה של בית החולים סנט ג'ורג' בשנת 2002 מראה שאלוורה יכול לשפר תסמינים בחולים שלא מגיבים לטיפול קונבנציונאלי. כריסטין שטל טוענת ששום תרופה למעשה לא עזרה לה, כך שהיא יכולה להתאים לקבוצה זו של אנשים. זה מבטיח אבל רחוק מלהיות חד משמעי.
 
אבל, האם זה טוב למחלותמעיים אחרות? יש רמיזות שזה יכול לשמש כמשלשל ואולי לעזור במחלת Crohn, אבל הנתונים הכי טובים הם לגבי מחלת הקוליטיס (כיב במעי הגס), אשר, בדומה ל Crohn כולל דלקת במעיים. ניסוי קליני שנעשה לא מזמן – פורסם בשנה אחרונה ובדק 44 אנשים- מראה ששתייה של ג'ל אלוורה פעמיים ביום משפרת את מצב חולה הקוליטיס בהשוואה לחולים ששתו פלסבו. החוקר המוביל, דיויד רמפטון, פרופסור לגסטרואנטרולוגיה באוניברסיטת המלכה מרי בלונדון, אומר התוצאות מעודדות אבל נזהר מלהסיק מסקנות.
אז, האם אלו חדשות טובות ל IBS? יש שני מצבים מאוד שונים. נטען שאלוורה עוזר בדלקתיות בקוליטיס ובמחלת Crohn. אחת ההגדרות של IBS היא שאין סימן ויזואלי למחלה ולכן אין דלקת שהאלוורה יכולה להרגיע.
 
האם לאלוורה יכולות להיות השפעות אחרות? שטל מצאה את מחלת ה IBS מאוד מדכאת, ומאמינה שהג'ל שיפר את מצבה. ייתכן שעצם השתייה של המשקה מרגיעה אותה ולכן גם את התסמינים מהם היא סובלת.

השתיה מגיעה במגוון טעמים ותשלח ישירות לביתך .
להזמנות-050-4405999
 
 
 

תגובות