מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת דנית 5
03/06/14 12:37
957 צפיות
אני מודאגת!!!!!

כן, אני יודעת שזה לא עוזר לאף אחד שאני מודאגת

הלוואי ויכולתי להפסיק להיות מודאגת

צריך להיות אתר לכל המודאגים והמודאגת,

שיפרקו את כל מה שעל הלב..

אז אצלי זה עובד ככה:

 אם משתפים אותי אני מודאגת מתוכן הדברים..(מה אתה אומר..? לא ידעתי שזה ככה)

ואם לא משתפים אותי אז אני מודאגת

מהפרשנות שלי לאי שיתוף( למה הוא לא מספר לי כלום.. מי יודע מה כבר קרה..)

וכך יוצא שכל הזמן אני מודאגת..

חיזוקים לכל שאר המודאגים,

 שלא תהיינה סיבות לדאגה,

 שיהיה רק טוב,

 בריאות לכולללם

תגובות

אבי10
03/06/14 16:44

לדנית 5

אומרים שידע הוא כוח.אכן כך .אבל לא כל אחד יודע לצרוך אותו בדרך הנכונה,בכמות הנכונה ובפרשנות הנכונה.עד כדי כך שלעיתים זה יכול להוות מכשלה שבעתייה אתה משלם תשלום כבד.רבים לדוגמא בעבר מי שנחתה עליו מכת IBD רצו לספרות הרפואית במטרה ללמוד כמה שיותר.ומה שבדרך כלל מצא ועליהם קרא זה המקרים הקשים (שזה המיעוט).חוסר הבנה על המחלה,חוסר אופק ניתוחי וחוסר תקווה לחזרה לחיים תקינים.תיאורים קשים ומשתקים.כשבמציאות אלו המיעוט שבמיעוט לעומת הרוב שנמצא ברמיסיה בדרגות שונות .מכאן הדרך להסתגר.להתנתק.להוריד פרופיל ולהסתגר בלופ של דאגות וחוסר תכנון היא קצרה.לכן על כל חולה IBD לשנן השכם והערב שהתחלת הפתרון לבעיתם הוא בשבירה ויציאה מאותו לופ של דאגות משתקות והמחשבות ההרסניות.ורק לאחר שהושגה אותה רמיסיה מיוחלת יש לצאת ולנסות את הדרכים העומדות לרשות החולים כיום ושלא היו קודם לכן.

הרבה בריאות 

דנית-5
05/06/14 13:43

תודה על התייחסותך אני מסכימה איתך בכל מילה. ומודה לך על דבריך מלאי התוכן והנכונות לסייע.

אך, הדאגה שלי נובעת לא מהידע או חוסר הידע שברשותי אלא מהמצב הקיים בפועל. בני נמצא כרגע בתקופה לא מאוזנת וחוסר האיזון מופר בקלות אאצלו אפשר לומר שחמש שנים הוא נכנס לאיזון קל ושוב מופר. הוא אושפז פעמיים ולא נמצא מרשם הקסם לרמסיה המיוחלת כפי שציינת אז כן, אני מודאגת מוטרדת ומשתפת.. 

בריאות לכולם שיהיה רק טוב..

דנית 5
דנית 5