מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אמרתי כמה פעמים כדימוי לחיים שלי שהם חרא אבל עכשיו אני רצינית.. זה כבר לא צחוק: מה זה אומר צואה בהירה מאוד, צפה, מלווה בכאב שורף כמו שלשול וקשה להוציא אותה?  

16/06/14 10:36
1415 צפיות
מאבדת את עצמי
זהו, התמוטטות.. לא יכולה יותר
מה עדיף?
1)בולמוס והקאה 
2)בולמוס בלי הקאה

לא יודעת... שניהם נוראים אבל לפחות כשאני מקיראה אני ניראת טוב יותר.
יש מחר מסיבת סיום תיכון, ואני כבר שבוע בלסטי ולא הקאתי, פשוט הלכתי לישון אחרי כל בולמוס כדי למנוע מעצמי להקיא, אבל במשך שבועים זה לא מנע ממני את הבולמוס. 
חשבתיי שאם אפסיק להקיא אני אפסיק לבלוס, אבל כמו שכל "הפסקה" שמתחילה בבולמיה אני בסוך חוזרת לזה, ניראה לי שהמוח שלי יודעה שאני לא יכולה פשוט "להבריא" מזה סתם כך.

בדרך כלל בני נוער לא נכנסים לסופר, אני הקונה הכי מוכרת והכי נאמנה בסופר של הישוב שלי. כל המוכרים מכירים אותי כבר. התקפי הקניות שלי, של אוכל לא בריא, בכמות כדולה או קטנה.. פשוט מתרחשים כל יום. 
זה לוקח לי את כ החסכונות. ואני חייבת חסכונות, לא לשמלה או בעליים, לקנות כרטיס טיסה לראות את המשפחה שלי. המחלה הזו כל כך לא בשליטתי. אם לא הייתי בולסת הייתי יכולה לחסוך כבר מספיק כסף. זה פשוט חולני.

אני יודעת כמה שזה לא בריא. זו הסבה שאני מנסה להפסיק. לא רוצה שתקרע לי הוושט, שאיזה איבר יפיסק לעבוד כמו שצריך או שיתפוצץ לןי ווריד במוח תוך כדי הקאה ו.. קיצר במקרה הכי גרוע -אנידופקת לעצמי את החיים.

ועכשיו חוץ מעייפות מתמת שתמיד הייתה לי בכלל הרגלי התזונה הלקויים שלי, כאבי ראש וחוסר ריכוז. עכשיו גם יש לי כאבי בטן ובעיה חמורה ביציאות: צואה בהירה מאוד, צפה ומלוווה בכאב שורף כזה כמו שיש בשילשול שקשה להוציא. תמיד היו לי בעיות ביציאות אבל זה כבר מוגזם...

ניראה, אמח אשתדל לשתות הרבה ולנסות לאכול כמו שצריכך היום. אםם תוך יום זה לא יסתדך אני אלך לרופא. מזל שאני מעל 18 כך שאף אחד לא צריך לדעת על זה.

 

תגובות