מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםאלו הם חייחבל שגם כשאדם באיזון מעולה לא מאמינים לו ובעיניהם הוא נשאר חולה כמו בספרים

חבל שגם כשאדם באיזון מעולה לא מאמינים לו ובעיניהם הוא נשאר חולה כמו בספרים

ז נכון ואף אחד לא ישכנע אותי שלא, הגעתי למקום ממש טוב, לא יכולה להסביר הרבה, למזלי בני משפחה הבינו כמו הילדים וזה מדהים איך החיים כאילו התחברו להם, למזלי גם שיש לי אחות פסיכולוגית שממש מודעת לכל מה שאני מדברת עליו. היא מצידה עוזרת לי בקשר למשהו די רציני שנפגעתי בו לא קשור בבריאות ואילו אני מרגישה שלמות העובדה שהגעתי לתובנה, שהרבה כבר מאחורי ואני לגמרי רוצה ומרגישה שאני מנהלת את חיי, עדיין תסכימו איתי שדווקא בגלל הגילוי המקום שהגעתי אליו, התובנה המדהימה הזו, [מי שלא יודע על מה מדובר, כתבתי זאת בפוסט הקודם], אני מאוד צריכה את השיקום התעסוקתי.

מאת SARON601
28/06/14 20:59
968 צפיות
אז נכון ואף אחד לא ישכנע אותי שלא, הגעתי למקום ממש טוב, לא יכולה להסביר הרבה, למזלי בני משפחה הבינו כמו הילדים וזה מדהים איך החיים כאילו התחברו להם, למזלי גם שיש לי אחות פסיכולוגית שממש מודעת לכל מה שאני מדברת עליו. היא מצידה עוזרת לי בקשר למשהו די רציני שנפגעתי בו לא קשור בבריאות ואילו אני מרגישה שלמות העובדה שהגעתי לתובנה, שהרבה כבר מאחורי ואני לגמרי רוצה ומרגישה שאני מנהלת את חיי, עדיין תסכימו איתי שדווקא בגלל הגילוי המקום שהגעתי אליו, התובנה המדהימה הזו, [מי שלא יודע על מה מדובר, כתבתי זאת בפוסט הקודם], אני מאוד צריכה את השיקום התעסוקתי.

לא יתכן שביטוח לאומי יתעלם ממני ויתעקש שאמשיך להיות במפעל מוגן, אני שם בברוטו שלוש שנים אבל לא מסוגלת להיות שם קבוע זה עושה לי רע, זה לא המקום שלי, זה מקום שכשאני נכנסת אליו מבחינת עשייה אני חסרת מעש, היכולות שלי רבות ממה שיש שם לעשות. האנשים שם מדהימים אבל אני שמונה שנים ללא חברה התואמת לי וזה לא הוגן, אוצר המילים שלי נעלם, הפכתי לאדם שאפילו למחשב כבר אין לי חשק להכנס. הם רוצים לראות שהייתי במעקב שיחות שנתיים ואני לא קיבלתי את השיחות האלו לא כי לא רציתי, אני התחננתי לשיחות ומשלא נענתי שיקמתי את עצמי לבד וזה לא היה קל.

זה לא יהיה הוגן עכשיו שאני מבינה הכל וממש ברור, להתעלם ממני זה לא פייר, חייבים להושיט לי יד שאעשה ולו צעד אחד לקראת עבודה.

 

אדם רגיל לא יכול בלי תעסוקה אז מה אני אגיד, במקום ליפול הנה אני קמה אני חזקה למה אין מי שישמע אותי.

 

תעזרו לי ותגידו לי מה לעשות? כי ממשכים להתעלם ולהסתכל עלי כאילו אני אויר, אולי שיקחו אותי למאבחן שיוכיח מה עברתי ולאן הגעתי למקום ממש טוב. אולי אתם ממליצים לי לעשות זאת פרטי?

 

תודה

תגובות

קשה לצפות מהסביבה הרחוקה לתמוך. כן לפעמים צריך לעשות את הדברים לבד

SARON601
13/08/14 19:23

לא רוצה תמיכה של הסביבה.

 

אני יודעת לדבר, הבעיה ששוללים ממני זכות שהיא חוקית ומודגשת שחור על גבי לבן זה לא נורמלי.

 

איך אני לא אשבר? למה זה?

SARON601
13/08/14 19:24

אילון לא הבנתי את התגובה שלך אני לא ביקשתי תמיכה מהסביבה

מיכל-אפק
14/08/14 11:57

הי שרון, לא לגמרי הבנתי - מה האבחנה שלך? באיזה חולי מדובר? והאם את מטופלת במסגרת ציבורית כלשהי או לא? האם היית מטופלת? למה הטיפול נפסק?

 

SARON601
14/08/14 12:27

מיכל זה מורכב.

 

מלפני שבע שנים שהתחלתי ק לומר אני במצוקה רע לי הייתה התעלמות ממש כמו שאני אומרת וכך חוויתי הכל דכאון חמור ביותר ימים ולילות חרדות ברמה שלא שמעתי עליה עדיין פחדים פרנויות וכל שנה משהו אחר אחכ הזיות וסכיזופרניה, הכל בגלל שלא התייחסו עד שהגעתי לפסיכיאטרי בית חולים נתנו לי כדור מאז חיי השתנו התאזנו אבל הופניתי לשיקום מיידי ושם הסיוט המשיך. לא מבינה מה המזל שלי מה צריך לעשות. אני בטוחה שמה שפוגע בי זה המודעות עצמית שגם כשהייתי על סף מוות התבטאתי טוב בטח חשבו אני שקרנית מתחזה או לא יודעת מה כי אני נראית טוב ומדברת כאילו ממקום שהכל ידוע לי אבל מה הקשר ריבונו של עולם . מה אתם מונעים ממני שיקום תעסוקתי אני לא עובדת עד היום המצב בבית בפרוש אבל בפרוש יכול להביא למוות. מה אני אעשה אצעק אתאבד מה?

 

 

מיכל-אפק
14/08/14 20:51

נשמע שיש כאן סיפור מורכב עם היסטוריה ארוכה. קשה לי להבין את הפרטים ולייעץ. יש כאן באתר פורום של זכויות החולה, אולי תוכלי להעזר בהם.

SARON601
14/08/14 23:18

כמו שזה נשמע ככה זה.

מה שגורם אחראי צריך לעשות כשאני מתלוננת זה לבדוק את זה מיידית. כל התעלמות בעצם משאירה אותי כלום אויר.

 

זה אסון לחשוב שאני בעצם כלום ממש כלום אפס,  לא צריך להסתבך מהמקום שלהם כשאני אומרת שכלום אבל כלום לא נעשה.

 

כשאני רוצה להסביר לכם כאן זה קצת מורכב.

 

וכבר כמעט היה היום אסון, אבל אבל הם חושבים למנוע ממישהו לעשות משהו, ולהשאירו בסבל הם טועים