מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםיום יוםיום יום - קצת אחרת

29/07/14 18:52
792 צפיות
יום יום - קצת אחרת
בשבועות האחרונים היום יום של כולנו היה צוק איתן, קמתי בבוקר ופתחתי חדשות כדי ללמוד מה היה בלילה ובמשך היום לא פסחתי מלהתעדכן. גם אם באופן אישי אין לי ילד או בעל שנמצאים שם הרי שבסוף כולם מכירים מישהו שישנו שם בפנים או ליד ומסכן את חייו למעננו.

לפני כשעה חבר הציע לי ולילדים לקפוץ לים, לרוב אני מסרבת להצעה שכזו, אני שונאת את הים מפני שהוא תמיד בא בעסקת חבילה עם החול. אבל הפעם הסכמתי, רציתי קצת להתנתק, קצת להרגיש אחרת.

אני לא אשקר לכם גם מכן בדקתי לרגע מה קורה אבל ביושבי על החוף עם רחש הגלים ולא קול החדשות שבוקע תדיר בבית, אני בהחלט מצליחה להרגיש קצת אחרת. סוג של אשליה ושל שלווה ורוגע. אני מנסה לגרום ליום יום הנוראי הזה שהמציאות חייבה אותנו לחיות בו להרגיש לרגע, לשעה קלה, קצת אחרת.

צילמתי לכם תנסו להרגיש אותה גם

תגובות

על כל אחד בתקופה זו להשתדל להתנתק ולהירגע מידי פעם - פוסט חשוב לקראת סופהשבוע...

אפרת_זיו
30/07/14 13:52

שמחה שנהנית וניקית את הראש

ומסכימה עם ערן

אישית לא מרגישה בטוח ללכת לים וממעטת לצאת מהבית בכלל

 

דנה100
30/07/14 21:53

עינת יקרה!

גם אני כמו הרוב לדעתי מנסה להתנתק מהטלויזיה והרדיו ולא מצליחה כל כך! ניסיתי לקרוא ספרים ואני לא מספיק מרוכזת לספרי עיון.מה שאני עושה יותר מתמיד נמצאת באינטרנט פייסבוק מתכתבת בווטסאפ עם כולם וגם מבשלת מעדנים חדשים. גיליתי שכיף לי לבשל ולחלק לילדיי ולקבל מחמאות:)אז בואו נחליט לחשוב שיהיה טוב יותר ונחליט להשתפר אפילו רק בדבר קטן כמו לכבד אחד את השני למרות שדעותיו שונות משלי פחות לכעוס ולנסות להיות בשמחה למרות שמאד מאד קשה!