מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםיום יוםיום יום - מילה טובה

רכבת ישראל

10/08/22 18:37
438 צפיות
אתמול בערב מצאתי את עצמי חוזרת לבד מנתב״ג , עם כסא הגלגלים שנוסע איתי לחו״ל, לבנימינה ברכבת.
זו לגמרי לא הייתה נסיעה מתוכננת ואפילו רב קו לא היה לי.
אז היו לי הרבה הצלחות בנסיעה הזו:
1.
בדקתי באתר הרכבת ומצאתי שאפשר לשלם דרך אפליקציית moovit, בהרשמה לאפשרות האפליקציה הציעה לי לעלות את תעודת הנכה כדי לקבל את המחיר המוזל,
2.
הגעתי לכניסה לתחנה, בטעות לצד של היציאה. השומר מיד ניגש, אמר לי שאני בצד הלא נכון והציע לקחת את הטלפון לסריקה בצד הכניסה כדי שלא אתגלגל לשם ואז לפתוח לי את השער בצד שכבר הייתי.
3.
בדרכו חזרה הוא הודיע לי, מבלי שאבקש, שהזמין סדרן לעזור לי לעלות לרכבת.
4.
הסדרן שעזר לי יידע אותי שיחכה לי סדרן בבנימינה ובתוך הרכבת קיבל את פני סדרן נוסף שדאג לראות שאני יושבת בנוח ולמקם את כסא הגלגלים כך שלא יינזק וגם לא יפריע.
5.
בסיום הנסיעה חזר הסדרן של הרכבת לראות שאני מסתדרת ושסדרן התחנה ממתין לי.
6.
בתחנה הסדרן עזר לי לרדת, לתפעל את האפליקציה כדי לצאת מהתחנה ואף הגדיל ועשה וליווה אותי עד לחברה שהמתינה לקחת אותי.

כל הכבוד לרכבת ישראל ולעובדים האדיבים שלה שעשו הכל כדי שיהיה לי נעים ונוח וזאת אף מבלי שאתאם מראש את הנסיעה.

תודה

תגובות

ערן-ברקוביץ
10/08/22 19:24

תודה על השיתוף - החזרת לי את התקווה שאכן דברים יכולים להתנהל כמו שצריך 🙏

אדמונית-1
14/08/22 15:44

וואו, איזה כיף לשמוע בשורות כאלה על רכבת ישראל.

מקווה שזה לא היה מקרי ואכן רכבת ישראל משנה את פניה.

אורליל
20/08/22 21:04

גם אני חזרתי מחול בלי להזמין מראש כשראה הסדרן אותי עזר ברכישת כרטיס והעלה לקרון הנכון והודיע לבינימינה שאני מגיע ושיחכו. היה שרות מעולה