מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגים בקשת הצטרפות כמוביל קהילה שם הקהילות בהן אני רוצה להיות מוביל כאב סרטן שם המצב/מחלה של מתי נתקבלה האבחנה הראשונה? הטיפולים בהם אני נעזר לצורך התמודדות עם המצב/מחלה כיצד אני מתאר את אופן ההתמודדות שלי עם המצב/מחלה? אני חושב שאני יכול לסייע לגולש

בקשת הצטרפות כמוביל קהילה שם הקהילות בהן אני רוצה להיות מוביל כאב סרטן שם המצב/מחלה של מתי נתקבלה האבחנה הראשונה? הטיפולים בהם אני נעזר לצורך התמודדות עם המצב/מחלה כיצד אני מתאר את אופן ההתמודדות שלי עם המצב/מחלה? אני חושב שאני יכול לסייע לגולש

  בקשת הצטרפות כמוביל קהילה שם הקהילות בהן אני רוצה להיות מוביל כאב סרטן שם המצב/מחלה של מתי נתקבלה האבחנה הראשונה? הטיפולים בהם אני נעזר לצורך התמודדות עם המצב/מחלה כיצד אני מתאר את אופן ההתמודדות שלי עם המצב/מחלה? אני חושב שאני יכול לסייע לגולשים בקהילה שלי רמת ההכרות שלי עם אתר "כמוני" ועם חברי הקהילה יש להזין את התווים המוצגים בתיבה הימנית בתיבה התחתונה: שלח בחירת מובילי הקהילה מתבצעת ע"י מערכת אתר "כמוני" בלבד בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.  המערכת אינה מתחייבת להיענות לכל בקשה המגיעה אליה.

מאת הגשם
09/09/14 2:21
658 צפיות
 

בקשת הצטרפות כמוביל קהילה

שם

הקהילות בהן אני רוצה להיות מוביל

כאב

סרטן

שם המצב/מחלה של

מתי נתקבלה האבחנה הראשונה?

הטיפולים בהם אני נעזר לצורך התמודדות עם המצב/מחלה

כיצד אני מתאר את אופן ההתמודדות שלי עם המצב/מחלה?

אני חושב שאני יכול לסייע לגולשים בקהילה שלי

רמת ההכרות שלי עם אתר "כמוני" ועם חברי הקהילה

יש להזין את התווים המוצגים בתיבה הימנית בתיבה התחתונה:



שלח

בחירת מובילי הקהילה מתבצעת ע"י מערכת אתר "כמוני" בלבד בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. 
המערכת אינה מתחייבת להיענות לכל בקשה המגיעה אליה.

תגובות

הגשם
10/09/14 15:53

.תודה. ההצעה מחמיאה.                                                                                                       בעצם זה לא אני שכותב. הסרטן כותב. אני רק משרת.                                                           מוקדם מדי לקחת אחריות מהסוג שהצעתם כאן.                                                                 הכול חדש. החיים החדשים (והקצרים, לצערי) .

לפני כחודשיים נאמר לי באופן שאי- אפשר לתת לו פירוש אחר:                                                יש לי סרטן ריאות בשלב מתקדם. גרורות תמיד אהבו אותי.                                                      מספיק לעשות גוגל ולהבין את המשמעות.                                                                    הבטחתי לחזור אל הרופא עם החלטה. אז הבטחתי.

כשהוא, או כל אדם אחר בעולם יבטיחו לי ששווה לסבול 6-8 חודשים, ועד ואם שאצליח לעמוד על הרגליים, הסרטן יחזור חזק ויותר אגרסיבי.הוא לא יבגוד בי. הוא יחזור. אולי יש ניסים.          

לא בא לי להעביר את הזמן הנותר בלחכות לנס. והם, הרופאים, אומרים אמת חלקית, לא שלמה. הם יודעים עוד כמה דברים....  

אז שוב ובקיצור,- תודה.                                                                                                     תמיד אפשר להתחרט, כן? מעולם לא הייתי בסיטואציה הזו.                                                   להחליט אם להישרף באש או לטבוע במים.                                                                             אני חייב להחליט? הסרטן יתחשב בהחלטה שלי?                                                                  זובי.

אני כבר לא וורתר הצעיר.