מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בדידות היא מחלה קשה.

כמוניבלוגיםבדידות היא מחלה קשה.למה אני מקבל הצעות חברות רק מאנשי מקצוע? ולמה מי שמבין לא פונה?

למה אני מקבל הצעות חברות רק מאנשי מקצוע? ולמה מי שמבין לא פונה?

מאת yaron2015
29/11/14 23:51
1042 צפיות
נרשמתי לאתר כדי להכיר אנשים כמוני. מיתוך אמונה שלמה וכנה כי טובים השניים מן האחד.  מי זה אדם כמוני ?  אדם אשר סובל מבדידות חברתית . ומי שלא מבינה את המושג ולמה הכוונה אשמח שפשוט תעבור לפוסט אחר.

 נכון לעכשיו  לא פנה אליי אף אדם כזה. מי שהציעו לי עד עכשיו חברות זה  כל מיני אנשים  אשר מציעים ,בתשלום כמובן, עזרה מקצועית. האם אתם חושבים  שזה מה שאני צריך?  אינני צריך עוד משהו שידבר איתי על הבדידות שלי, הדכאון והחרדות שלי? .  נכון הוא  שזה יכול לעזור לכם לגמור את החודש  אבל אם כל הכבוד עייפתי מעזרה מקצועית . אישה שסובלת מבדידות חברתית ואשר יש לה קושי חברתי למצוא ולצאת מהמצב היא הפתרון  אשר אני יכול להוות עבורה והיא עבורי.

ובכן רבותיי אשמח   שכול אותם מקצוענים ומומחים  ואותן אלה שלא מבינות על מה אני מדבר לא יגיבו  לפוסט  וכול אותם אנשי מקצוע  ולא יציעו לי  לא חברות ולא עזרה בתשלום.

לא בשבילכם אני כותב את הפוסט.

ביום חמישי  סחב אותי חבר להרצאה   בנושא זוגיות.  המרצה שדיבר  היה רב. שאלתי את עצמי מה לאדם חילוני כמוני ולרב?

מסתבר שאותו רב  דביר כל כך יפה על  ניכור ובדידות חברתית שאנשים סובלים ממנה. על אנשים שפונים אליו לקבל עצה  ועזרה על בדידותם. ואני רציתי  לשאול איפה הם ?  תראה לי אותם אולי אחת כזו תחפש נפש תאומה?

 

תגובות

מערכת-כמוני
30/11/14 15:05

שלום ירון. גילוי הלב והרגישות שלך מרגשים ביותר. הלוואי שבאמצעות האתר יצלח החיבור בינך לבין הנשמה התאומה אותה אתה מבקש.

בינתיים רצינו להפנות אותך לקבוצת ההכרויות באתר - נעים להכיר - אולי שם יימצא מבוקשך.

דבר אחרון, וחשוב לא פחות, נשמח אם תוכל להעביר לנו את פניות אנשי המקצוע שפנו אליך ישירות, שכן הם עוברים על תקנון האתר ואנחנו רוצים לטפל בתופעה. תודה!

פיבי
01/12/14 10:30

היי ירון יקר ....אני כמוך, ומרגישה כמוך ומבבינה אותך ומרגישה את שאתה מרגיש...מחבקת אותך בחום,..אך מה לעשטת שאתה כל כך צעיר ....

את שאתה מרגיש ואני מרגיש..זה לא מעכשיו ..מאז שזוכרת עצמי..

אם כי הקמתי משפחה 3בנות ונכדים הייתי מוקפת אנשים ..אך תמיד בודדה..זה בפנים ...בלב ובנשמה שוב מחבקת בחום .דבר איתי בבקשה....פיבי

ריקי36
23/02/17 23:24

ירון שלום, אם אתה אוהב לכתוב אני יכולה להציע לך סדנת כתיבה שתחזק את הביטחון העצמי שלך, תיתן לך כלים לפרוק את הרגשות השליליים, וגם זוויות אחרות על החיים. אני מזמינה את כל מי שמרגיש שהוא לפעמים מדבר עם עצמו או לקירות, לבוא לסדנה שלי ולקבל גם הנחייה לכתיבה וגם הרבה חום, אהבה ותמיכה.

זה באמת קשה להיות לבד בעולם הגדול.

שלכם ריקי 0528424702
 

yaron2015
yaron2015
ה"מחלה "שאני סובל ממנה היא בדידות וניכור חברתי. מי שלא מכירה  שלא תפנה בבקשה.מחפש אישה שהיא נשמה בלי מרכא...