מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ממחר דיאטה והבטחות אחרות

מודעות עצמית שחלות פוליציסטיות וקצת פאדיחות

מאת Redvelvet
08/02/15 11:17
1596 צפיות
תמיד הייתה לי בעיה עם המשקל שלי ואני חושבת שזה מושרש עמוק הרבה יותר משחשבתי.
קצת על עצמי היום בת 23 אחרי חצי שנה בה עבדתי בארצות הברית,הכל התחיל מאמנוריאה קלה שהפכה להיות אמנוריאה (העדר מחזור להפוכנדריות המתחילות) של ארבעה חודשים בהם תפחתי כמו עוגת שמרים (12 קילוגרם עלייה בחצי שנה למתעניינים( ולא שלפני זה הייתי רזה.
אני בחורה די ממוצעת 1.62 ומאז שעצרתי בגובה תמיד נעתי סביב 60 עם עליות חדות פעם בתקופה ודיאטות כסאח פעם בתקופה.
אז הנה אני נעה הלוך ושוב בין המשקל מנסה כל מיני שיטות חדישות להרזייה כל אחת אומרת את אותו הדבר בסופו שך יום אבל מסבירה לעצמי שהפעם זה יהיה אחרת וזה יהיה אורך חיים.

כן,אני נהנתנית מצויה מסעדות בישולים והרבה אלכוהול מכירה כל מנה בכל מסעדה טובה בתל אביב ואני החברה שתרצו לקחת ליום טעימות ללא ספק.
אהיה כנה ואומר שהתמודדתי די יפה עם להיות מעט שמנמנה ותמיד האמנתי שהיופי טמון בגישה ובאנרגיה ועזרתי להרבה מאד חברות במהלך החיים לקבל את עצמן ללא קשר למראה ,ובכן היה קל לדבר כששקלתי 60 קילו .

והנה עליתי על המשקל בעצת אימי יום אחרי שחזרתי מארצות הברית והנה אני רואה בהתחלה ראיתי את ספרת העשרות 7 ורק ממנה רציתי ב"טעות" לשבור את המשקל ולהגיד "חלה פה טעות כולם יכולים להתפזר" אחריה הגיעה הספרה 5 ולמען האמת זה כבר יכל להיות גם 9 מבחינתי. מעולם לא הייתי במשקל הזה עם כל הנהנתנות ועם כל הצ'יזבורגרים האמריקאים נוטפי השמן .
כפות רגליי ירדו זו אחר זו מהמשקל אל הקרקע שהרגישה מעט לא יציבה אחרי התגלית המרגשת. זאת אומרת משהו היה חשוד כשהתחלתי בארצות הברית להגיד "בונא האובר סייז הלארג' והאקסטרה לארג' נראה פנטסטי עליי אני אאמץ לארץ את הלוקים האלה".
כך גיליתי לאן הגעתי בחצי שנה אבל האמת שהימים אחרי זה והתקופה הזאת הרבה יותר קשה הגילוי כמובן שהלכתי לבדוק הורמונים והלכתי לגיניקולוג לבדיקה בגלל המחזור ומסתבר שיש לי שחלות פוליציסטיות שזה דבר שקורה עם עלייה במשקל בגוף שלי כמו כדור שלג והושפע גם ממליוני דלקות הכליות שחוויתי בשנתיים האחרונות.

למי שלא יודעת ולא מכירה-זוהי תסמונת שקשורה בהעדר אסטרוגן ויותר מדי טסטוסטורון (לא שהרגשתי 100 אחוז נשית אף פעם אבל תודה רבה על זה) .
גדלות ציסטות על השחלה אשר איכשהו אין לי מושג איך להסביר גורמות לעלייה באינסולין ומכאן ואילך ניתן להבין איך הגוף שלי עד היום סבל את הנהנתנות שלי ומאותו רגע התחיל בנקמה קשה בקיצור -איכס.בואו נקרא לזה איכס.

לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי במרוצת הבדיקות ואמי כמה אירוני יועצת תזונה אישית ומדריכת פילאטיס (אוי כמה שהסנדלר הולך יחף והתפוח נופל מה זה רחוק מהץ) ,
אנדרוקרינולוגית אולטרסאונדים בדיקות דם ..אפילו דיאטת כסאח של שבועיים ולא ירדתי גרם במשקל. מיותר לספר הערות חסרות תאקט של אנשים ושכולם ממשיכים ואומרים זאת לא המחלה-זאת את!! אבל היי חברים,בעבר ירדתי די בקלות תוך שבועיים ..אפשר גם לציין שבמפגש משפחתי אצל חבר שלי סבתא שלו אחרי שלא ראתה אותנו חצי שנה בירכה אותנו ליד כולם ןהתבדרה לה מהעובדה שכל מה שאני העליתי הוא הוריד. אז תודה על זה סבתא של חבר שלי כאילו לא ידעתי שאני בלון ברור שבאותו הרגע פזרתי את השיער והתבאסתי כל הארוחה וזה שאחותו הדוגמנית של אחיו הייתה שם לא תרם בכלל בקיצור היה כיף מאד.

כרגע נמצאת במקום קצת מבולבל המשקל לעולם לא הגדיר אותי אבל הוא בהחלט התחיל וכשאני אוהבת את עצמי אני אוהבת את כולם והתחלתי להיות גוש של מרמור קנאה כניעה תסכול והסתגרות .
כרגע עושה בדיקות להמשך טיפול והתחלתי כדורי גלואקומין נגד סכרת כדי לעזור לגוף למרות שהאנדרוקרינולגית שלי החליטה שאני צריכה להפסיק עם זה עד אחרי בדיקות דם נוספות.
התסכול שינה פנים כאשר זו לא הייתי רק אני שעושה את זה ... זה גם הגוף שלי שעוזר יפה מאד.
ואתם יודעים איך זה כשמוצאים עוד אשם למשהו שהיה שם מלכתחילה.
למען האמת זו לא רק ההשמנה זה גם הסיכונים בתסמונת לפתח סכרת קושי להכנס להריון והרבה דברים שאני קצת לא מוכנה בשבילהם כרגע.
בנוסף התחלתי דיקור סיני ואני מתוקף היותי מאד צינית וסקפטית מקווה שהמחטים הקטנות האלה ידגדגו לי בכלל את השחלה הפוליציסטית שלי.
שיהיה שבוע בריא:)






תגובות

את מייצגת הרבה אמריקאים משמינים... ואני ממליצה לחבק את עצמך ולפרגן לעצמך את הדרך להרזיה שהיא במהותה מפורטת בקורס, הזמין לכל, שכינסתי כאן -  תובנת ההרזיה על 7 שעוריו:

http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=7917

בגדול, ההשמנה מוגדרת כ"דאגה לעתיד" וההרזיה כ"חיים עכשו לא מודאגים", אז כל התהליך כייפי ותוכלי להפתיע את עצמך ממקומות שאפילו טרם חשבת עליהם.

בברכה, דינה