מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמירושסרט נולד בבית...

מאת מירי9
09/03/15 23:53
1605 צפיות
כמו שכבר סיפרתי לכם הבת שלי מצלמת סרט על אמא הטרשתית שלה..

דוקא אז כשרציתי להיות "אמא פייטרית" עברתי התקף וטיפול בסטירואידים לא פשוט כלל...

לא היה לי כוח כ"כ והייתי בוכה  סתם, רגשנית כזו...והיא צילמה אותי בכל המצבים שעברתי..וזה לא פשוט לחשוף את עצמך ברגעים כ"כ אינטימיים כשאתה רוצה להיות רק עם עצמך ולא לראות איש.

אבל היא יודעת שיש לי חולשה אליה ואני מתעלה על עצמי בשבילה..

אז גם בתי הבכורה התגייסה והיא ליוותה אותי בכל המהלכים שעברתי הקשיים, החששות ומצד שני את ההתמודדות העיקשת שלי עם החיים. מסורבלים ככל שיהיו אני לא מוותרת. נופלת בדרך (מוראלית..) אבל מהר מאד מרימה את עצמי.

ובדרך נתקלת באנשים מכוערים שפשוט משגעים אותי באטימות שלהם..

אני הולכת לפילטיס , וחונה הכי קרוב למכון שבו אני מתאמנת והולכת בעזרת הקביים  כדי לא להסתחב עם הכיסא ... בקיצור חניתי מול ספר מקומי שכעס מאד שחניתי מול המספרה שלו...בצורה של "הישראלי המכוער"הוא הצהיר בפני שהוא ינקב לי את גלגלי הרכב וישרוט אותו כך ש"אלמד לקח"..למי שמכיר אותי אני אדם הכי רגוע ונעים וכשמדברים איתי בצורה שכזו התגובה הראשונית שלי היא לשתוק ולהתכנס בתוכי. אבל לא יכולתי לשתוק,ולקהל הסובבים שעמד במקום אמרתי "שמעתם? הוא ינקב את גלגלי רכבי וישרוט אותו! אז אתם עדים שלי , כי אם משהו יתממש אדע למי להפנות את השוטרים"..

אבל , בסרט של בתי אנו עוסקים..היא לא מפחדת ויודעת איך לגשת אלי במצבים לא נעימים, גם ברגעי צחוק, וחיבוקים...ואי אפשר לראות את מה שצולם..רק בחדר העריכה..

ואני השבעתי אותה שתהיה בסדר אתי...

היום סוף סוף אושר לי לחנות הבתוך רחבת הבניין שלי, שאינו נגיש, אחרי שנתיים של לך - ותחזור.. והשלב הבא, לא פשוט ..אבל יש תקווה..

לילה טוב לכם, רוקנתי את כל האגרסיות שהיו בי..

מאחלת לכם בריאות,

מירי

 

 

תגובות

אפרת_זיו
10/03/15 9:48

בוקר טוב!

ממש נורא הסיפור האלים של החנייה. ככ עצוב ומתסכל המצב במדינה ההולך ומחמיר. חוסר סובלנות ואלימות.

אני משתדלת לבחור להתמקד בטוב. למשל הסרט שלך. כל הכבוד על הנכונות ועל החשיפה! היכן יוקרן? באיזה מסגרת עושה אותו בתך?

מירי9
10/03/15 18:56

הי אפרת,

את צודקת צריך להתמקד בצד היפה של אנשים ויש הרבה מזה.... המקרה נפגשתי באיש הזה ופשוט קרשה היה לי להאמין כמה אנשים יכולים להיות אטומים..

בתי לומדת במגמת תקשורת וצילום בתיכון שלה, היא כרגע בכיתה י"א ., בב"ש.  מה יצא בסוף - אין לדעת..

לפחות אדע פעם אחת בצורה ברורה יותר , איך היא רואה את המחלה..

כמובן שאעדכן אותכם שזה יהיה רלוונטי,

תודה על העידוד והמשך ערב נעים,

מירי

ערן-ברקוביץ
12/03/15 12:07

היי מירי,

נשמע שיש לך בת רגישה ויהיה מאוד מסקרן לראות את הסרט. אני מבין את הרצון להיות חזקה מולה ובטח שמצלמים. אני לא חושב שמי שבוכה, חלש ועצבני כשיש התקף ומציפים את גופו בסטירואידים, הוא חלש. זו התגובה אולי הטבעית ביותר, אני מאמין שכמעט כל מי שעבר התקף ו"הצפת סטירואידים" מכיר זאת ואני מקווה שגם בתך תדע לראות ולהציג זאת כך.

לגבי "הישראלי המכוער", אין לי מילים שיוכלו לתאר כמה נמאס לי מהאנשים הללו ודווקא הם אלו שמשאירים חותם ומלווים אותך לאורך ימים. אני מקווה שהעלייה לכותרות של כל מקרי "הישראלי המכוער" אולי תשנה משהו ... הלוואי...

מירי9
17/03/15 8:53

הי ערן,

תודה על הדברים שכתבת זבה מחזק...

לגבי ה"ישראלי המכוער" אולי כשנראה את עצמנו בסרטונים כאלו נבין יותר כמה אנחנו מכוערים כשאנו אלימים..ואולי דברים ישתנו טובה...

יום טוב,

בריאות

מירי

מירי9
מירי9