מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מה זה? מה עכשיו?

כמוניבלוגיםמה זה? מה עכשיו? מה זה? מה עכשיו? יאללה נוחתים ומתחילים להתרגל למציאות

מה זה? מה עכשיו? יאללה נוחתים ומתחילים להתרגל למציאות

אני מגלה שאני סובל מ"טרשת נפוצה". יומן שאני כותב מאז התאשפזתי בבית חולים תל השומר בעקבות תלונות שהיו לי מזה מספר חודשים. יומן אישי בכדי לעקוב אחרי שינויים בהם אני צפוי להתקל.

מאת doronuz
15/04/15 7:49
1299 צפיות
בשבת היינו בצימר, נהנינו ללא הפסקה, הבעיה הייתה לטייל בנחל דן, הילדים קופצים ומשתוללים. אני מבקש עזרה. מקל ויד מאשתי. זה לא שלא הכרתי את זה מהחודשים האחרונים, אבל את הפנים המוטרדות שלה ניתן היה לזהות מיד. אני לצערי, התרגלתי בערך למצב כפי שהוא. פשוט לא מצאתי רופא שיפנה אותי לבדיקה הנכונה למרות שהתלוננתי עליה בפניה לפני מספר חודשים לא קטן. רופא משפחה, נוירולוג ורופא אף אווזן גרון לא ידעו לשלוח למקום הנכון.
מעניין מה היה קורה אם אישתי היקרה והמדהימה לא היתה מגיעה איתי אל רופא המשפחה ומשתוללת. הרופא רצה לתת לי הפנייה לחוות דעת רפואית של נוירולוג אחר. מסתבר שאכן כבר המליץ לי ללכת לקבל חוות דעת נוספת שכזו לפני כחודשיים בערך.
ואני שואל מדוע ללכת לנויירולוג אחר אם בבדיקה פשוטה שביצע הרופא , בעידודה של אשתי, הוא שלח אותי מייד למיון. זוהי באמת תעלומה... הרי לא השתנה כלום. אותו מקום , אותה בדיקה, מוזר לי. רופא משפחה ולא נויירולוג הוא זה שלבסוף שולח אותי אל המקום הנכון , רק שמספר חודשים מאוחר יותר...

13-14 אפריל 15 אני פה מאז אתמול. הספיקו לעשות לי בדיקת א ק ג ואמ אר אי, שאבו לי נוזלים מעמוד השידרה, בערך 4 פעמים בדיקות שבוחנות ממצאים יחד עם התגובות של הגוף שלי. כעת מקבל עירוי לסטרואידים לראשונה. תשובה לגבי השאלה מהיש לי עדיין לא ניתן לקבל חד משמעית אבל מתשובות שנתתי לרופאים בשילוב תגובותיהם, זה נראה כמו טרשת נפוצה מה שאומר שמתחילים דרך חדשה של השקעת מאמץ רבה בעצמי לטובת חיים נורמלים ואיכותיים .

תגובות

ערן-ברקוביץ
15/04/15 11:58

ברוך הבא ותודה על הפוסט הראשון, מקווה שנמשיך להתעדכן ולהתקדם איתך ביומן.

אתה מתאר סוף של דרך ארוכה לקבלת האבחנה הנכונה, אחרי זמן רב, השערות, בדיקות וחוות דעת מבולבלות. כפי שציינת קבלת האבחנה היא תחילתה של דרך חדשה.

 

עינת-מילר
16/04/15 13:36

ברוך הבא לקהילה שלנו אני יודעת שהיית מעדיף להישאר בקהילת הבריאים אבל כנראה שגם אותך, כמו את כולנו, אף אחד לא שאל. טוב שאתה משתף, זה עוזר גם לך וגם לקוראים אחרים. כמי שחיה עם הטרשת בידידות כבר עשרים שנה אני יכולה לספר לך שלקח לנו זמן להכיר אחת את השנייה ועוד יותר זמן להתידד. גם לבן זוגי לקח זמן ואולי עד היום יש דברים שקשה לו לקבל שקשה לי ( אני לא מהמתלוננים) אני מבינה שיש לך ילדים , איך הם מקבלים את הצורך שלך במקל ובעזרה? נשמח להמשיך ולשמוע את קולך ולעזור במקומות שנוכל. בהצלחה עינת