מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת הדר25
24/07/15 10:57
912 צפיות
שמתי לב כי יש לי "כוח" שמוריד אותי , אפל , שחור, רגיש, בכיין ויש לו המון כוח

אך מצד שני שמתי לב כי יש לי גם כוח שמעלה אותי למעלה , התלהבותי , בהיר, מלא במוטוביציה וחיוניות , אופטימי וחיובי להפליא. אותו אני פוגשת ברגעים נדירים

הכוח השני לעומת זאת נמצא אצלי באופן קבוע.החלטתי לגרום לכוח ההתלהבותי לפרוץ , אני כל יום קוראת לו אני כל יום מנסה לעורר אותו - הוא יגיע אני יודעת הוא חלק ממני פשוט השני תפס כול כך הרבה מקום כל השנים האלה וזה קצת קשה להעפיל עליו. אבל הכל אפשרי.

אני סמוכה ובטוחה כי אם אקרא לו כמה פעמים ביום במשך זמן מסויים הוא כבר יגיח מתוכי

אני מעלה את עצמי גבוה להרגשות הטובות והחיוביות אני למעלה לגמרי גם שכשהשני משתלט עליי -ברגעים הקשים אני קוראת לכוח ההלהבותי והנמרץ הזה וגם ברגעים שפחות קשה.

זה יגיע וכבר מגיע אני למעלה ומעלה את עצמי יום אחרי יום .

רק ככה אוכל להתגבר על החשקים , ועל ההשמנה.

הכוח שמעלה אותי גבוה למי שאני באמת , לאור שבי .

אני לגמרי למעלה , אני בטוחה ואני בכלל לא פוחדת להיות למעלה ולהצליח להתגבר על הכל

אני למעלה , אני למעלה ואני מבסוטה מזה , אני למעלה ואני וכולנו בטוחים שם.

תגובות

היתה לי "הארה" והבנתי אלמנט חשוב בגוף-נפש ובבעיית ההשמנה ולכן גם בהרזיה...לא בכדי אוגר הגוף את שומניו במקומ מסוים...

http://www.camoni.co.il/index.php?idr=402&pid=30744

מה דעתך?

אילה-אורי
30/07/15 15:54

הדר שלום,

מאוד אהבתי את מה שכתבת. אכן יש בתוכנו שני כוחות שנראה שהם מנוגדים. ביהדות קוראים להם "היצר הטוב" וה"יצר הרע", ב- NLP קוראים להם "הכוח המקדם" והכוח "הבולם/עוצר/מפריע" ועושים עבודה פנימית שמטרתה להגיע להבנה של המטרה הגבוהה המשותפת של הכוחות האלה, להגיע לשלום ושיתוף פעולה ביניהם, ולחזק את הכוח המעלה וההרגשה הטובה כמה שאפשר.
דעי שגם הכוח ה"מוריד" הוא לטובתנו במהותו, הוא רוצה להגן עלינו, רק שהוא עושה את זה בדרכים שלא ממש מועילות ואפילו מזיקות לנו בתחומים אחרים - למשל החשקים ועיסוק באכילת יתר עשויים להיות דרך להגן עלינו מלהרגיש רגשות קשים (למשל כעס שאולי בעבר או בילדות נתפס כמאוד מאיים, מגונה וכו'), אבל זה לא מקדם לפיתרון הבעיות הרגשיות וגם מביא להשמנה.
אני מאוד מעריכה את הנחישות שלך ואת ההתמדה בלמשוך את עצמך כלפי מעלה ולהיות בתדר גבוה, זה מאוד חשוב ומרפא.
יחד עם זאת, גם בימים, שעות או מצבים שבהם הכוח "האפל" משתלט, זכרי להיות שם באהבה לעצמך, בלי כעס על עצמך, אלא ממש לתמוך בעצמך ולחבק את עצמך עד שזה יעבור.
ולעיתים זה בסדר להושיט יד ולקבל עזרה חברית, מקצועית או כל עזרה אחרת שאת מרגישה שאת צריכה.
אנחנו כאן עבורך!