מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

פרפר שרוצה חופש

כמוניבלוגיםפרפר שרוצה חופשמחר משתחררת סוף סוף

מאת Butterfly 1
29/07/15 7:46
1227 צפיות
מחר משתחררת סוף סוף
עברו להן כמעט 3 שבועות שבועיים במחלקה וסגורה ועוד שבוע במחלקה הפתוחה, סוף סוף מחר אני משתחררת מהבית חולים !!! בסוף לא נשברתי למרות הקושי הגדול שהיה לי , שבועיים במחלקה סגורה זה סיוט במחלקה הפתוחה זה קצת יותר טוב , אני מרגישה הרבה יותר טוב מאיך שהגעתי לכאן !! ופעם ראשונה שנשארתי עד סוף האישפוז בבית חולים פסיכיאטרי, טיפלתי אומנם בהפרעת אישיות שלי והאובדנות שלי ואני באמת מרגישה יותר טוב , הבעיה האחרת זה ההפרעת אכילה שפה לא הצלחתי להתמודד איתה וירדתי במשקל , שלושה שבועות והייתה ירידה מאוד משמעותית שזה הרבה בשלושה שבועות :( פחדתי שזה יקרה לי ולא רציתי להיכנס לזה אבל לא הצלחתי לעמוד בזה ובאוכל שיש פה ! מחר אני משתחררת ואני אנסה לחזור לאכול לפי התפריט שלי ולנסות להתמודד איתה בלי ליפול חזק להפרעת אכילה באמת שאני חא רוצה ושאין לי כוח גם לזה עכשיו! אני רוצה לחזור הביתה להיות עם הבן שלי שסוף סוף יקבל אמא אחרת , אמא יותר שמחה ופחות בדיכאון ולא אובדנית, עדין לא החלטתי מה לעשות בקשר למרפאה עם לעזוב או לא בנתיים נשארת , בנתיים מתמקדת בזה שאני משתחררת אחר כך נחשוב מה נעשה ... אתמול הדיאטנית הייתה פה והייתה לנו פגישה טובה למרות שחטפתי על הראש על זה שירדתי אבל חוץ מעזה הייתה פגישה טובה ואמרתי לה שאני אחזור מחר לאכול לפי התפריט . בנתיים אני שמחה שעברתי את זה למרות המשברים שהיו לי פה למרות השבועיים בסגורה לפחות עבר :)

תגובות

מייטל
29/07/15 19:49

שלום,

אני יכולה להמליץ לך משהו? 

תאכלי רו פוד ובשר בלבד. 

יש בזה את כל החלבונים והדברים שאת צריכה. עשיתי מלא בדיקות באינטרנט. 

תכלס את החיטה לא צריך, היא גם מהונדסת גנטית וגורמת למלא בעיות, כולל עליה גבוהה של סוכר בדם וירידה מהירה שגורמת לרעב. את יכולה לקרוא על זה באינטרנט:"זרעי המוות" ביוטיוב. ואיזשהו דוקטור שממליץ לא לאכול חיטה ודגנים בכלל. 

ברו פוד תאכלי לאכול כמה שאת רוצה: ירקות, פירות, נבטים, אגוזים, ולא תהיי רעבה וגם לא תשמיני כמעט (אלא אם כן תאכלי 5000 קלוריות ליום..), זה משפיע על הנפש בצורה מדהימה. בנוסף צריך לצרוך פעם פעמיים בשבוע לפחות בשר, וביצים. בגדול תוכלי לאכול המון בתזונה הזו, להרגיש נפלא ולשמור על משקל תקין לכל היותר. מותר לאכול הרבה מאד בתזונה הזו, כי הגוף ומערכת העיכול עובדים טוב יותר ומפיקים מהמזון יותר. חשוב גם לשי שמן זית ולימון בכל הסלטים. ואפשר גם להכין כדורי תמרים ואגוזים. ולשים טחינה. חשוב כמובן לדאוג לאספקה זמינה של מלא מלא מלא פירות וירקות. 

ולשתות הרבה מים. 

זו דיאטה מאד מומלצת לנפש. 

בהצלחה. 

מייטל
30/07/15 13:16

שלום ליאת

אני מאד מופתעת, אם היית קוראת את תגובתי, היית קוראת בה שהדגשתי שהיתרון בה שאפשר לאכול חופשי, הרבה, ובלי לספור קלוריות. 

תזונה זו מלאה בפירות, ושומנים, וירקות, ואכילתם שומרת על פחמימות ותחושת שובע לאורך היום. כמובן שאם אדם יבחר לאכול רק מלפפון ועגבניה ליום, לא תהיה לו תזונה מספקת, אולם זה ממש לא המלצתי ולא ניתן להבין זאת מתגובתי. 

לדעתי דבריי תומכים ומעודדים, ואם את לא רואה זאת, את מוזמנת לפנות למנהלת הפורומים ולהתריע עליהן.

מייטל
30/07/15 15:19

היי ליאת 

אני מודה לך על תגובתך

המילה דיאטה אכן לא מתאימה אלא אורח חיים. לדעתי, הניסיון לשחרר את עצמך על ידי מתן דחיפה לעשות הכול מהכול הוא לא תמיד נכון. זה לא אומר שלהגביל את עצמך מתוך חששות ופחדים להשמין זה לא דבר מזיק. המטרה היא לאכול ולהרגיש בריא מבחירה ולדעתי התזונה שהצעתי היא אופציה מצויינת לכל אדם לאכול ולהרגיש בריא. 

לטובת הכותבת, אני חושבת שמוטב להפסיק את הדיון בבלוג, ולהמשיך אותו אחרת ולגבי פחמימות, יש לא מעט ברו פוד, זו לחלוטין לא תזונה נטולת פחמימות. סתם לצורך הדוגמא מבננות, תפוחים, תמרים תאנים. את מוזמנת להמשיך איתי את השיח בבלוג שלי או בקבוצה שפתחתי.

למען הסר ספק, תזונת רו פוד לא פותרת את הבעיות הנפשיות, אבל לדעתי, יש בתזונה המערבית המבוססת על אכילת הכל מהכל, הרבה חומרים שלא בריאים לאדם ומעודדים יציאה מאיזון נפשי. היפראקטיביות, מחזורי רעב ושובע מהירים מדיי ובחלק מהמקרים גם סוג של מאניה שנגרמת ממתקים ומאפים. שלא נדבר על כבדות, נפיחות ואלרגיות למזון שלא מדברים עליהם.  אבל זה לא המקום לדון בזה ושוב את מוזמנת לקבוצה שלי רו פוד ויתרונותיה לדון לשתף ולהביע דעתך. 

מייטל

   

 

 

Butterfly 1
Butterfly 1