מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

התמודדות יום - יומית על החיים

נמאס לי להבין אחרים, רוצה שיבינו אותי , שיקשיבו לי !

מאת דנדון
09/08/15 16:22
1114 צפיות

היי
התגעגעתי. ..
ובכן, בפעם האחרונה שנכנסתי הייתה לפני פסח . החיים השתנו .

הלימודים הם הדבר הכי טוב שקרה לי ... השירטוטים בתוכנה כ"כ מרגיעים אותי ..

מבחינה נפשית אני קרועה . ההריון לא מגיע. . מחכה כבר שנתיים וחצי ללא גלולות . רחם, מה הבעיה שלך ?!?!
הבדיקות לא נעימות .. כל הזמן לקחת כדורים... מה בסך הכל ביקשתי ?! אז כן יש בעיה כלשהי לא מובנת ... שיפסיקו לשאול !! מתי שאהיה בהריון תדעו !!!!!

הסיבה שאני מחזיקה את עצמי היא הבן שלי ובעלי . בעלי כבר הרבה זמן לא במיטבו. כל המצב שאבא שלו ניפטר לפני שנתיים ובעבטדה עושים לו חיים קשים מאוד ... מגיע הביתה מתוסכל ואני לא מרגישה שיש לי בעל בבית.
העבר לא מרפה ממני , המחשבות על הנשוי שהייתי איתנו כשהייתי בת 18 לא מרפות ממני . בשישי הייתי צריכה לשלם לגן וזה היה באזור שלו. כמו סתומה מחכה לראות אותו . בשבת חשבתי על התקופה שהיינו יחד .. הרגשתי כ"כ נאהבת ... כל המילים שלו, המגע .... כ"כ חסרים לי כרגע עם בעלי . דיברתי עם בעלי , בקשתי שיחמיא לי יותר ... וזה כ"כ מביך לבקש דבר כזה. .. מה בסך הכל אני רוצה ? לשמוע מילה טובה ..
הקשר עם הבחור היה קשר אסור. . אני לא מעודדת .. למרות שהיה בן 30 ואני בת 18 אני עצרתי את הקשר. עברו הרבה שנים מאז ... לא יודעת למה המחשבות עדיין בראש ........

אני רוצה חופשה ..... כבר כמעט שלוש שנים שלא יצאנו לחופשה ..

והוא רוצה שאבין אותו .. שקשה לו בעבודה, שהוא עייף
ושאבין את אמא שלי שלעולם לט הסתדרתי איתה ..שאבין שפוטרה מעבודתה וכבר שלוש שנים בבית בדיכאון עם כדורים. . וניפגעת מהאמת. . ושיש לה בעיות בראותיות בגלל שהיא שוקלת 130 קילו והיא לא מבינה שהיא צריכה לרדת במשקל. ואפילו לא יודעת שקשה לי להיקלט .
שאבין את חמותי שהיא אלמנה ..

דיי נמאס לי !!!! נמאס לי להבין את כולם .. שיבינו אותי ! גם אני רוצה שישמעו אותי ! ויקשיבו לי ..

מאמינה שמה שיפתור את כל בעיית הזוגיות יהיה הריון בעלי יהיה יותר מאושר וכן גם אני ..
אבל הרחם או כל מה שקשור לזה כהראה יש תוכניות טחרות. אני כולה בת 23 . למה צריכה לראות נשים שהתחתנו אחריי וכבר יש להן 2 . לא ביקשתי יותר מידי ....

רוצה להרגיש נאהבת ....
 

תגובות

dina-campel
12/08/15 16:42

אני יודעת מחברה שהעצות לאיך להכנס להריון הן הדבר הכי גרוע בכל התהליך אבל היא אמרה לי כזה דבר- בשניה שאמרתי לעצמי שאני מפסיקה לנסות ומתחילה לחפש ילד לאמץ- התעברתי. 
שלא תביני לא נכון- היא קיבלה את ההחלטה הזאת בכעס ובכי אבל משהו השתנה בה בשניה שהיא התחילה עם התהליך של האימוץ, היא ידעה שכאן יהיה לה ילד, אולי זה הוריד את הלחץ...
אני מקווה שהקשר שלך עם הבן זוג יהיה יותר טוב, בתור גם מישהי בת 23 אבל בלי קשר זוגי- אני קצת מקנאה בך.
ואני לא חושבת שאת צריכה להיות מובכת מלבקש שיזכירו לך שאת חשובה. כולם צריכים מחמאות. חיזוק חיובי זה דבר חשוב.
בקשר ללהבין את כל העולם אבל להתאכזב שכל העולם לא מנסה להבין אותך- אני מבינה את התחושה הזאת. זאת חרא של תחושה ועוד יותר גרוע כשאת מגלה שזאת לא רק תחושה.
אני באמת מקווה שישתפר המצב של הבן זוג ושלך. את נשמעת מישהי שחייה בשביל הילד שלה וזה הופך אותך לאמא טובה. 

דנדון
12/08/15 17:38

דינה , תודה על תגובתך. ראשית, אני מתחילה לעבוד על זה ובאמת לשחרר ולחיות את החיים . שנית, למה שתקנאי בי ? החיים מורכבים ךמדי ועוד במיוחד אחרי מה שעברתי .. נכון שיש בעל וילד אבל הנםש צריכה לחיות וליהנות.

dina-campel
12/08/15 18:03

מערכת יחסים עם מישהו זה דבר מדהים. ועוד עם ילד... אני באמת מקווה שתצליחי להתגבר על כל הקשיים ולדעת איך להתמודד איתם. הלימודים באמת יכולים לעזור ולגרום לך לחשוב על דברים אחרים, אני כרגע לא יכולה אבל אשמח לקרא את הפוסטים האחרים שלך כי זה נשמע שאת מצליחה למצא דרך להתמודד ששוב- דבר מדהים בעיני.

דנדון
12/08/15 18:11

יש בך משהו מקסים . את נורא אופטימית וזה מה שאת משדרת . אשמח לקרוא גם את שלך . למרות שלי אין הרבה פוסטים, רק שממש אני רוצה רוק אני נכנסת ופורקת . את מעניינת . אשמח שנשמור על קשר. וממש תודה על החיזוק .