מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

03/09/15 14:46
1171 צפיות
חברים יקרים,

אני מטפלת בעצמי ולצערי חליתי במס' מחלות כמו: מיגרנה, טחורים, קטרקרט, 9 שנים שלא עברתי צנתור לב, לא ביצעתי ביופסיה שד, אפילו בסכרת של בעלי אני מטפלת והיום אני נלחמת במחלה שלא נדע, בהצלחה וכל זאת אני רוצה למסור לאנשים, להעניק לאנשים את הידע וללמד אותם איך להתנהג מבחינה בריאותית, כיצד להכיר את גופכם ולטפל בעצמכם. 

לדוגמא- אחד מדרכי הטיפול במחלה הנוראית סכרת היא - שימוש בפשתן. כיצד ודרכי שימוש? זאת אני אשמח להעביר לכם בפייסבוק בשם- "אהובה תמיר".

בברכת בריאות, אהובה. 

תגובות

זהר100
04/09/15 12:46

היי , נכנסתי לפייסבוק ע"מ לקרוא על השימוש בפשתן - כיצד ודרכי שימוש. לצערי לא מצאתי. אוכל לקבל הכוונה ?

תודה ושבת שלום 

יעקב8
04/09/15 16:55

בסד

לגב אהובה שלום!

להזהר ממחלת הסכרת זה לאכול נכון ולשמור על סוכר נמוך והמוגלובין מסוכרר נמוך איך שזה ייעשה לא משנה עיקר התוצאה. לא כל אחד מגיב כמו חברו לגבי מוצר זה או אחר הכל מאד אישי וזה לא כוללני.לא להשתמש ברפואה הרגילה זו יומרה לא רצינית כי התוצאה והמחיר גבוהים. אם את מדברת על המוצרים הטבעיים המדומינים לצערי הייתי בקטע הזה וכמעט אושפזתי והיום אני ממליץ לאנשים וחברים לא לנגוע בזה כי זה מסבך אותם יותר.

שבת שלום

מוצרפי

אהובה-תמיר
06/09/15 18:40

לזוהר,

 

אני כותבת לך בעקבות תגובתך אודות פרטים על שימוש בפשתן. 

אני מעדכנת את הפייסבוק שלי אודות דרכי שימוש , אם לא תביני ויהיו לך שאלות נוספות אשמח ליצירת קשר על מנת להסביר ובנוסף בקרוב מתחילה סדנא אינפורמטיבית ומעשית אודות דרכי טיפול, אשמח אם תקחי בה חלק. 

בברכת בריאות,

אהובה תמיר. 

אהובה-תמיר
06/09/15 18:40

לזוהר,

 

אני כותבת לך בעקבות תגובתך אודות פרטים על שימוש בפשתן. 

אני מעדכנת את הפייסבוק שלי אודות דרכי שימוש , אם לא תביני ויהיו לך שאלות נוספות אשמח ליצירת קשר על מנת להסביר ובנוסף בקרוב מתחילה סדנא אינפורמטיבית ומעשית אודות דרכי טיפול, אשמח אם תקחי בה חלק. 

בברכת בריאות,

אהובה תמיר. 

אהובה-תמיר
06/09/15 18:45

ליעקב היקר,

עצוב לי לקרוא כי ניסיונך עם הרפואה הטבעית לא צלח, אולם אשמח ליצירת קשר והעמקה של המקרה שלך, כיוון שדרך הטיפול שאני מציעה היא אישית ואינה כוללנית כמו שאתה מתאר. לא כולם מתאימים להשתמש בדרכי טיפול מסוג אחד ולכן קיימות אפשרויות רבות ולא כמו הרפואה הקונבציונאלית שלפי המוטו שלה לכולם צריך להיות סוכר עד 100, כאשר לחולי סכרת וותיקים להגיע לכאלו ערכים זוהי לפעמים סכנה.  

אני מזמינה אותך להתעדכן ברישומי בפייסבוק ואף ליצור קשר ולשוחח על הנושא, שנינו נעשיר את הידע שלנו. 

בברכה, אהובה 052-5561255. 

פייסבוק- "אהובה תמיר". 

יעקב8
06/09/15 19:48

בסד

לגב תמיר שלום!

נסיוני הרע עם כל המוצרים האלו לא מענין אותי ואני רואה לצערי גם אחרים הנפגעים מזה אבל ייתכן ואני טועה. לגבי המקרה שלי לקחתי מוצר שנקרא גלוקו גרד של חברה ידועה והעלה לי את ה-B12 למעלה מ-2500 וכל גופי רעד הלחץ דם שלי השתולל ולקח לי חדשים עד שבסד יצאתי מהשגעון הזה. מאחר וזה עיסוקך ופרנסתך אין לי כל ענין להתעמת או לדבר על הנושא הזה בכל מקרה אני בהחלט מאחל לך הצלחה. כמו כן ברצוני לציין אם זה באמת היה נכון כל הדברים האלטרנטיביים הקופות היו נסגרות בזמן. לקחתי ללחץ דם לקחתי לסכרת ושום דבר לא עשה גדולות לכל אחד יש מטבוליות שלו ולא כל אחד מגיב כמו. השני רופא חכם אמר שאת כל הנפילות וההסתבכויות הוא במחלקות בתי החולים יש תוספים שגם שמו בהם סטרואידים.כל הייצור ללא בקרה אומנם יש תקנים אך אין השגחה ולצערינו רואים לעיתים פרסומים גם של משרד הבריאות בענין זה. חבל שמשרד הבריאות לא מרכז את הנושא ומוציא לציבור הנחיות של אופן השמוש בדברים האלטרנטיביים.

בברכת ערב טוב

מוצרפי