מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

לא מאבדת תמלילים

כמוניבלוגיםלא מאבדת תמליליםהמלצה לסרט: המסע לכוכב המינימיקים

סרט האנימציה הממוחשבת הישראלי הראשון באורך מלא וממתק בפני עצמו. "המסע לכוכב המינימיקים" מזמן מפגש עם עלילה מתקדמת, דמויות מגוונות וצבעוניות, פרצי צחוק וסוף טוב שילדים אוהבים.

01/10/15 12:39
11870 צפיות
המלצה לסרט: המסע לכוכב המינימיקים
מה? סרט קולנוע המוצג בימים אלה בבתי הקולנוע - המסע לכוכב המינימקים

למי? כל המשפחה. ילדים בגיל 3-11 בעיקר להערכתנו

למה השם של הסרט מוכר לנו? כי הוא מזכיר את משחק המחשב מיקמק וקשור אליו בעקיפין.

 



ממה פחדנו לפני שהלכנו?

מבוגר אחראי: שהסרט יהיה משהו מסחרי שידחוף להוצאת כספים באתר מיקמק, שישדל בתחבולות ילדים לנדנד להורים להוציא כסף וכו. שיהיה קשר ברור ובעייתי בין המשחק לסרט.

ילד 1.0: שיהיה משעמם

ילד 2.0: שיהיה מפחיד ושיסתירו לי

איזה כיף שהתבדינו!

 

המסע לכוכב המינימיקים הוא סרט צבעוני ומצחיק שמצליח לשמור על רמת הריכוז של הילדים לכל אורכו. מי שלא מכיר את משחק המחשב לא יחוש שום הפסד או החמצה כי אפשר בהחלט לראות ולחוות את הסרט כפשוטו, עומד בפני עצמו.

 

מי שמכיר את המשחק ירגיש "בבית" יכיר חלק מהדמויות בשמותיהן וגם את העולם בו מתרחשים הדברים.

 

רגע משעשע במיוחד להורים בקהל נרשם כאשר שתי דמויות בסרט, לא נגלה מי, מתנשקות נשיקה קלה כשקהל הילדים המבועת מלווה את המתרחש בזעקת "איכססססס" מהדהדת.

 

בן ה6 מסכם:  סרט טוב. מה עושה אותו טוב? מונדו צרח "אני מינימיק" זה היה מצחיק. אהבתי את יער החזיונות וגם שמונדו נחר ושכשהיה לו קר הוא סחב ממקס את השמיכה. יש סיכוי שהייתי הולך לראות שוב. אהבתי את הציורים.

לא אהבתי את האבא המציק של מקס האבא הקשוח. הדמויות חמודות, במיוחד אלביס, וכל המינימקים חמודים.

 

 

בן ה8 מסכם: אהבתי את הגרפיקה של הסרט. אהבתי את הזקנה המטורפת שכל הזמן מחליפה את היד שלה.  זה סרט מעניין. במיוחד אהבתי את המסע של הגיבורים וגם ושגימבו וסאני עכבו את אבא של מקס בהכנת כלי נשק וחיבלו בכלי הנשק. עוד דבר מצחיק היה סחרור המילים של גימבו שדיבר הפוך והזכיר לי את מלחמת הכוכבים.

לחבר שמתלבט אם ללכת לסרט הייתי אומר – כן כי זה סרט מצחיק.

 

 

דבר המבוגר האחראי: סרט חמוד, מאד צבעוני. אפשר היה אולי לעדן את הסלנג ( משפט כמו "שיואו אני חולה על.." אינו משפט שאני רוצה בספר או בסרט לילדים) אבל קיים ממנו מעט בסרט. הסרט מבוסס על משחק מחשב וסדרה (את הסדרה לא הכרנו, את המשחק כן), ומדובבים את הדמויות קולות מוכרים דוגמת תומר שרון וחנה לסלאו.

 

כדאי לדעת! יש בסרט חשיבות לעבודת צוות, ויתור על אגו וקבלת האחר . מעבר לכך מדובר בסרט אנימציה כחול לבן באורך מלא וככזה יש חשיבות לתמיכה בו ולעידוד מפעלים דומים.

צפייה מהנה למי שיבחר ללכת

תגובות

אפרת_זיו
אפרת_זיו
לשעבר מנהלת הקהילות והמדיה החברתית של כמוני.קופיהוליקית, צרכנית אינטרנט אובססיבית, ישנה למרחקים ארוכים, מתמודדת עם מחלה ...