מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

להקיא מילים ולא אוכל ...

כמוניבלוגיםלהקיא מילים ולא אוכל ...No. 2 אני פשוט חייבת לכתוב את זה

מאת מיכל98
20/10/15 23:55
601 צפיות
אני כותבת את זה עם דמעות , אם תקירו אותי אני בן אדם שלא בוכה , לא בן אדם שאוהב להתעסק ברע ולהכנס למצבי לחת כעס ועצב אבל כל היום הזה מהרגע שהחלטתי שאת הדיבורים והמחשבות שלי אני הופכת למעשים ( להפסיק להקיא ) יושבת לי בלב אבן , סלע ענק לא סתם אבן ..

אני באמת לא יודעת למה .. אולי כי אני מפחדת שלא אצליח , מפחדת להיכשל , מפחדת להכנס למסגרת שבסופו של דבר אנפץ .. אבל די נמאס לי להקיא , אני עוזבת בצד את הכאב , החוסר נוחות , הגועל , הלכלוך וכו׳ שיש בהקאה עצמה ומסתכלת על במעבר ; זה ככ פוגע בלימודים - במקום ללמוד אני אוכל ומקיאה כל זה מבזבז לי זמן ככ יקר. זה פוגע לי בעור הפנים , זה פוגע לי בבריאות ועוד יותר נורא שזה כמו עישון םוגע מבלי שאראה . פוגע בספונטניות והחופשיות שלי . והפחד הכי גדול שלי זה לגדול ולהמשיך עם זה - להיות כבר אישה מבוגרת או אפילו סטודנטית ובולמית ... פשוט לא מוכנה לזה! אין מצב ! 

כתבתי היום פוסט כדי סתם לומר את המחשבות שלי והכל .. אותו פוסט שכתבי פה בבלוג .. הגיבו לי שלא אצליח להפסיק בכוחות עצמי , שזה קשה מדי , שזה בסופו של דבר לא ילך לי .. שוב האבן .. כאילו היא מתעצמת ומתעצמת . ואז חדבתי על זה , אני זאת לא הוא , אני זאת לא היא אני זאת אני ! ואם מישהו אומר לי שמשהו לא אפשרי זה לא אומר שזה לא אםשרי בשבילי! - אלו הגבולות שלו ולא שלי! ובלתי אפשרי זה מונח שלא נמצא אצלי בלקסיקון !!!! 

לא בא לי להתחיל את המשפט הזה במילה אבל , אבל כן , לא אשקר , מה שהכי בא לי עכשיו זה אוזן קשבת , מישהו שאני אספר לו את זה , על המחלה הנוראית הזאת , מבלי שיסתכל עלי כמסכנה , חלשה , מפגרת עם תדמית נמוכה כי אני לא רואה את עצמי ככה אבל אני גם מודעת לעצמי שכוח ועוצמה בבן אדם זה דבר שממש ממש ממש חשוב לי ! פעם הייתי ילדה חלשה שיכולה לבכות שעות ולהסתגר בבית בגלל שסתם איזה ילד אמר עליה משהו , עכשיו ?! אני ילדה שונה לחלוטין ! לא אומרים עלי דברים כאלו כבר אבל גם אם ו.. אז לא מזיז לי ולא אומר מה אפילו !

ב א  ל י אוזן קשבת כזאת ! פשוט בא לי אני בוכה כי אין לי כזאת אבל אוזן כזאת שלא תלך לגורמים הלא נכונים כמו הצבא שזה הדבר שהכי מזיז לי ותגיד להם ואוזן קשבת שיודעת מה לעשות ואיך לעזור ! 

 

אני מאמינה בעצמי! אני אצליח! אין דבר העומד בפני הרצון ! גם מסע של 1000 ק״מ מתחיל בצעד אחד והיום .. לא הקאתי אפילו לא פעם אחת! ואכלתי נכון ! והלכתי לרוץ ! ולמדתי ! והספקתי ככ הרבה וואו!!!! רק עכשיו הבנתי כמה הספקתי היום ..

אז פוסט מס׳ 2 נגמר לו עכשיו ... מקווה שמשהו יקרא את זה , זו סוג של אוזן קשבת :)) לילה טוב.

תגובות

קראתי ומאחלת לך הצלחה מרובה!

המשיכי לעדכן...

תקליט
21/10/15 23:07

בהצלחה.

אני כמוך מאמינה שזה עניין של החלטה.

תמשיכי לעשות מה שטוב עבורך!