מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםלנצח עם הכאבלמה בלוג? להעביר הלאה.

אני חיה עם כאבים כרוניים 10 שנים, וחיי הולכים ומשתפרים למרות שכאבים חדשים הצטרפו לחגיגה (בעקבות דלקות בידיים). נשמע טוב? זה אמתי!

מאת סודו
16/11/15 1:14
874 צפיות
זה הבלוג הראשון שלי והפוסט הראשון שלי...

 

יש לי רצון עז לשתף ולהעביר הלאה את הכלים הטובים שאספתי במהלך 10 שנים של חיים עם כאבים כרוניים בלתי פוסקים. במהלך השנים ניסיתי שיטות טיפול רבות (בין היתר גם עם ד"ר איתי גור אריה, מנהל תחום כאב בקהילה שלנו). פגשתי קשיים ואכזבות וגיליתי שהגישה לחיים היא זאת שנותנת לי איכות חיים טובה.

 

 

אם יציעו לכם ללמוד פילוסופיה על מנת לחיות טוב עם כאבים כרוניים, מה תגידו? נכון - זה לא מסתדר בראש. יש תרופות (לוקחת), טיפולים אלטרנטיביים (מקבלת באופן קבוע טיפול סיני ופיזיותרפיה), טיפולים פולשניים (ניסיתי) וגם קנאביס רפואי (משתמשת לא הרבה). כל אלו מאפשרים לשרוד את הכאבים. את החיים הטובים הרווחתי בזכות זה שביחד עם אלה סללתי לעצמי שבילים חדשים במוח, או במילים אחרות "שיניתי גישה".

 

 

ומה לפילוסופיה בכל זה? כשחוקרים את החלק המדעי שעומד מאחורי הממצאים שקשורים לאופן בו המוח מעבד כאב, אפשר להבין מדוע ניתן להגיב אחרת לכאב, איפה נמצא איזור הכאב במוח וכיצד עוזרים לנפגעי כוויות קשות להתגבר על הכאבים העזים באמצעות סרטוני וידאו.

מתוך הניסיון שלי למדתי שהשילוב של הבנת ה"מדוע" עם לימוד פילוסופיה של חיי רוח נכונים הוא המתכון המנצח לאורח חיים טוב עם כאבים כרוניים. רכשתי ציוד אלקטרוני שמלמד איך לנהל את הגוף, ויחד עם זאת המשכתי ללמוד את הפילוסופיה של התרבויות העתיקות.

 

 

אני חיה עם כאבים כרוניים 10 שנים, וחיי הולכים ומשתפרים למרות שכאבים חדשים הצטרפו לחגיגה (בעקבות דלקות בידיים). נשמע טוב? זה אמתי!

תגובות

רוחמה
17/11/15 13:32

שלום

ממש סיפור חיי ההבדל שאני סובלת 13 שנים ואני לא צורכת קאנביס.. קראתי מספר פעמים את מה שכתבת ולא הבנתי איך את מנצחת את הכאב. אם תואילי לפרט אשמח מאד.

 

בברכה

רוחמה