מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

המלחמה שלי ושלה

אני גם מרגישה אותו, אני גם מרגישה את הכאב - אמא!
אני אמורה להיות החזקה! אני אמורה להיות המעודדת! אני אמורה להכניס בך תקווה!

22/11/15 1:12
1071 צפיות
עוד סופשבוע הגיע,
ושוב הגיע לו הסופשבוע, עוד סופשבוע קשה, עוד סופשבוע שממנו נשארים מוטשים וחסרי כוחות.

הגיע שבת ונסעתי עם חיוך לבקר את אמא, את אמא שלי,אמא שלי החזקה.
נוסעת אליה עם קופסאות של אוכל ועם חיוך, נכנסת אליה, והיא שוכבת במיטה בחדר שלה, במקום שנהיה הבית השני שלה, שוכבת בשקט שלה בלי טלווזייה ברקע, בלי מוזיקה, בלי כלום, דממה בחדר, הדממה של הכאב שלה. אני גם מרגישה אותו, אני גם מרגישה את הכאב אמא.

אמא כמה אני רוצה שתתחזקי כבר, כמה אני רוצה שתחזרי להיות אמא שלי, כמה שבא לי לשבת איתך ולספר לך על מה עבר עליי במהלך השבוע, על הבעיות והדברים שהתמודדתי איתם, על הטיפול בילדה, על חיי המשפחה.

כל כך בא לי לשבת ולספר לך, בא לי לשבת ולצחוק איתך, בא לי לשבת ולדבר איתך, לדבר בלי הפסקה ושתקשיבי לי כמו שתמיד אהבת. שתצחקי כשאני אספר משהו מצחיק, שתחייכי כשאני אספר לך על עוד התקדמות בשלב של ההתפתחות של הנכדה שלך, שתעודדי כשאני אגיד לך שקשה לי.

אבל את שוכבת בחדר כולך כאובה, כולך חלשה, כולך גמורה מהתרופות, גמורה מהמחלה !!!
ואני אמורה להיות החזקה! אני אמורה להיות המעודדת! אני אמורה להכניס בך תקווה!
אמא שלי, אמא, אני מאמינה, אני מאמינה שעוד קצת וזה יהיה מאחורינו, אמא עוד טיפול אחד וזה נגמר, ואת תחזרי לעצמך! אני לא מפסיקה לחזור על זה,  כדי שתתעודדי ותחייכי, ושתדעי שאני מאמינה!


כמה שבא לי לשבת איתך ולספר ולהגיד לך עד כמה שקשה לי! אולי זה מעט אגואיסטי כי את זאת שנלחמת במלחמה, את והגוף שלך הם אלו שנלחמים בה.
אבל אני מרגישה שאני כל כך חלק גדול מהמלחמה הזאת, אני נלחמת איתה יום יום בלי שאף ידע או ירגיש, אני נלחמת איתה עד שלפעמים כל כך בא לי לצעוק ולהגיד דיייי אין לי כוחות להתמודד יותר! נגמר לי הכוח, בא לי להישבר!
אבל אני רואה אותך, רואה איך את שבורה ואני לא מרשה לעצמי לרגע לפרוש! לא מרשה לעצמי לרגע להפסיק להאמין כשאני לידך!

אבל בערב כשמחשיך ואני נשארת עם עצמי לבד- זה השלב שבו אני מרשה לעצמי, מרשה לעצמי לצעוק, לצעוק מבפנים ,זה השלב שבו אני נשברת, זה השלב שבו אני עוברת להתמודדות שלי עם המחלה - גם אני מתמודדת איתה, אולי לא גופנית אבל נפשית אני כל כך מרגישה שאני מתמודדת איתה!


אמא קשה לי, אמא קשה לי להראות שהכל בסדר, אמא קשה לי לחייך לכולם, אמא קשה לי להתמודד !!!!


אבל בשבילך כדי שתחזיקי מעמד ותעברי את זה וכדי שתהיה בך אפילו לו מעט אמונה אני אראה לך תמיד עד כמה אני חזקה!


תמיד אני אהיה שם בשביל לעודד אותך ולשמח אותך !
ולא אשבר לידך לעולם!

תגובות

אפרת_זיו
22/11/15 11:18

כל כך כואב וכל כך קשה.

ליבי איתך

Chif
23/11/15 19:33

 

אין לי מילים !!!

מכיר את זה כל כך מקרוב...

הלוואי והכל יהיה מאחוריכם ותוכלו להיזכר ולצחוק על התקופה הזו.

למרות שזה נורא לחשוב על זה אבל תנסי להנות מכל דקה ושניה שאת איתה, זו תקופה קשה עבורה ועבורך אבל עם כל הקושי התקופה הזו כל כך אינטימית שבעזרת הכוח והרצון לנצח אפשר להגיע לרגעים שיזכרו עבורכם לנצח  

ליוויתי את אמי לאורך כל תקופת המחלה הנוראית הזו ואשמח לעזור ולהיות עבורך לאוזן קשבת או לעזר בכל דרך אחרת, את מוזמת לפנות אלי בפרטי  

בהצלחה ורק בריאות

קובי