מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

בעיות נפשיות.

מאת צוקו
17/12/15 0:17
1609 צפיות
אוקיי,אני צוקו ואני לאט לאט מרגיש שהנשמה של דועכת..וכיאלו ת'אמת שאני בכלל לא אוהב את הסגנון חיים שאני חי בו..טוב אני רק בן חמש עשרה..ואני פשוט רק רוצה להנות ולהיות כמו כולם שמח וכמו הגיל שלי..למרות שהבנה שלי לחיים מאוד גבוה..אני מרגיש שכיאלו הנשמה שלי לא רוצה להיות כאן..כי אני פשוט לא מרגיש אושר תמיד אני מרגיש מן לחץ פנימי חזק כזה..ואני רק רוצה להיות מאושר ואני מרגיש כיאלו אאני בן חמישים..אני בנאדם קר מאוד אני פשוט לא מרגיש את הכיף בחיים כי אני מרגיש שהנשמה שלי פשוט סובלת כיאלו המקום והסגנון חיים שאני נמצא בו היום פשוט לא בשבילה..

ואני חושב לעצמי למה זה מגיע לי הסבל הזה? מהעשיתי? שאני מרגיש כלכךרעה ועצבות ופחד מהעתיד ולחץ..למה אני בוגר לעומת כולם ומרגיש כל הזמן שאני בסביבה שלילדים קטנים..

ותמיד יש לי דאגות איך אני אסתדר בחייםו איך אהיה לי את הכוח ללכת לעבודה כל יום..ואני פשוט התחלתי לשנאות את עצמי מהמחשבות האלה אני רקרוצה להנות בחיים!בלי לדאוג כל הזמן ולהרגיש את הסבל הזה שכיאלו הנשמה אבידה את הטעם בחיים...

תגובות

אפרת_זיו
17/12/15 11:00

הי לך

האם פנית לאיש מקצוע לדבר איתו על זה פעם?

שלום לך נער יקר. אכן, אתה מתאר חווית חיים קשה וכואבת ואתה צודק - מי בכלל רוצה להיות כאן כאשר המחיר הוא כל הזמן לפחד ולכאוב? החדשות הטובות הן שאתה לא חייב להרגיש כך. אינני מכירה אותך מספיק בכדי להבין מדוע הגעת למצב הרגשי הזה אבל מבלי קשר למה הביא אותך לשם חשוב לי שתדע שישנם הרבה מאוד טיפולים אשר יכולים לסייע לך ולגרום לך להרגיש לגמרי אחרת.

האם מישהו בסביבתך יודע מה אתה עובר?

אשמח אם תמשיך לכתוב לי אבל ישר לקבילת "דיכאון וחרדה" שם תוכל לזכות לא רק במענה ן או הכוונה ממני או ממומחים אחרים אלא גם מגולשים אחרים אשר יודעים בדיוק מה אתה עובר ואשר חלק מהם כבר יצאו מתוך המצב ויכולים לסייע לך בתמיכה ורעיונות.

מה דעתך?

צוקו
17/12/15 16:56

שלום אורית,אכן יש אנשים היודעים למצבי.
אני יכול להוסיף ולהגיד שלא עברתי שום טראומה בחיים או משהו..אני גם במערכת יחסים עם משיהי כבר שלוש וחצי שנים,וכשאני איתה פתאום הכל הפוך ויפה בעיניי..אבל כשאני לא איתה שזה כמעט כל השבוע הכל נראה פשוט חסר טעם ואני פשוט לא מרגיש את הטוב שבעולם ואני כל הזמן במצב שתיארתי בפוסט הראשון שלי.