מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםהירהור 1סיכום של שנה או הירהור שלישי

מאת דפנהל
31/12/15 23:31
3703 צפיות
איך מסכמים שנה שכמעט בסופה התברר לי שאני חולה בסרטן? השנה התחילה רגיל דווקא עם שיפור מסויים(הרי זו מטרתה של כל שנה חדשה..לא?!) והסתיימה שביום האחרון בה,התחלתי טיפול כימותרפי ראשון. שנים של צפייה בסרטים וקריאת ספרים שבהם הדמות החולה רזה ומותשת יושבת וראשה תקוע באסלה ובן זוגה האוהב מחזיק לה את השיער. אני כבן אדם חיובי כבר חשבתי לעצמי "טוב אז לפחות נרזה בעשרה קילו" . אז זהו שלא. כבר בפגישה הראשונה עם האונקולוגית  היא הזהירה אותי שלא רק שלא מרזים אלא משמינים. עכשיו לכי תמצאי משהו חיובי חדש במחלה המחורבנת הזו.שנה אזרחית בריאה לכולנו.

תגובות

אפרת_זיו
19/01/16 19:27

את חושבת שיש קשר לטיפולי ההפריה? surprise

סלומה-93
20/01/16 23:53

אל תתיאשי , זו מחלה קשה אבל אם יש לך רצון את מנצחת על המחלה הארורה .. אני מכירה משהי שהייתה חולה בסרטן השד וגילתה את זה אחרי כמעט 8 חודשים וגם עברה טיפולים כימותרפיים ולפני פחות משבוע אחרי שעשתה בדיקה התברר שהמחלה כבר יצאה ממנה אבל היא עדיין במעקב .. וכל זה מהרצון שלה וכי היא הייתה מאוד אופטימית תמיד מחייכת אפילו הייתי שוכחת שהיא חולה תהיי חזקה ופשוט תאהבי את החיים והעזרת השם תנצחי את המחלה  .. 
אני מקווה שתחלימי מהר ותחיי בשלום ..