מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםרגישות סומטיזציה,חרדה ,ודיכאון

מאת ניסו 6
10/04/16 8:41
1451 צפיות
שמי נ . ורציתי לשאול חברים יקרים ,שאלה ואולי ובתיקווה שמשהו אולי יוכל לעזור לי או לפחות יגיד לי למי לפנות .

אז ככה בקצרה:  עברתי אירוע נפשי לא קל שבסופו של דבר הופנתי לכל מיני פסיכייטרים וכולם נתנו לי כדורים כמו למשל לוסטרל,, סרוקסט, וואבן , ציפרלקס,וכו' וכו', ועוד ועוד וכל פעם שהייתי לוקח את הכדורים בהדרגה עד למינון הדרוש ,לא הייתי יוכל לתפקד בכלל וגם היו לי כאבים בכל הגוף ,ואז קראתי באינטרנט שחברת כצט מבצעת בדיקה במעבדה בספרד שבודקת ומבודדת את הדנ"א שהופק מהרוק.דנ"א זה יהיה החומר שעליו יבוצע האבחון הפרמקוגנטי. למעלה מ-100 אתרים של שונות גנטית, הקיימים באופן טבעי בדנ"א יבחנו במספר שיטות. בהתבסס על המידע שיתקבל, יופק דו"ח על ידי גנטיקאי שישלח לרופא, על מנת לסייע לו לבצע התאמה פרטנית ונכונה יותר של הטיפול התרופתי למטופל. בדיקת נוירופרמג’ן מזהה מספר שונויות הקיימות באופן טבעי בדנ"א, ובאמצעות אלגוריתם תרפויטי מסייעת לרופא המטפל לחזות יעילות של תרופה ומינון מתאים למטופל, וכמו גם לקבוע האם המטופל נמצא בסיכון מוגבר מהממוצע לסבול מתופעות לוואי לטיפולים התרופתיים הקיימים בשוק.

לאחר חודש בערך קיבלתי תשובה שאני מאוד רגיש כמעט לכל סוגי התרופות הפסיכייטריות וגם מצאו לי שהכבד שלי מפרק מאוד מהר את הכדור שאני לוקח .ואז אני לוקח היום לוריוון ואלטרול במינון מאוד נמוך כל שעה וחצי ,ככה אני לפחות קצת יכול לתפקד 

זה יוצא שכל שעה וחצי  אני צריך לקחת את התרופה במשך שמונה פעמים ביום ! והיית רוצה ממך לדעת העם מישהו יכול למצוא לי תרופה שאני יוכל לקחת פעם או פעמיים ביום במקום 8 פעמים ביום ! כי לא ניראה לי שהיום בשנת 2016 עם כל הידע העצום שיש בתחום הזה ובפרמטולוגיה לא ימצאו לי איזו תרופה לקחת  פעם ביום או אפילו לעשות בדיקה כל שהיא כדי לעזור לי ולצאת מהסבל הזה והכאבים הסומטיים .

תודה רבה לך מראש 

תגובות

אפרת_זיו
10/04/16 10:41

הי לך. כדאילהתייעץ עם הרופאהמטפל שוב לאור הממצאים החדשים. בנוסף פה באתר יש פורום רוקחות ותרופות וניתן להיעזר גם בו. 

טל-מוזס
11/04/16 8:46

ניסו היקר,
נשאלתי עם הבדיקה שאתה מספר שעברת ונשמע שעבורך היה לכך משמעות גדולה. אולם עדיין לא מצאת פתרון שכן
נשמע שהפירוק אצלך בהחלט מהיר יותר באופן משמעותי מהמקובל. לאור הפרטים החדשים נשמע שכדאי מאוד להתייעץ עם רופא המשפחה ולחשוב ביחד האם יש גורם בקופה שיכול לתת יעוץ למקרה שלך.
האם ניסית ללכת לפסיכיאטר לאחר שקיבלת את המידע ? מה הוא הציע ?

ניסו-6
11/04/16 10:15

קודם כל תודה על הכוונה לעזור גם לך טל וגם לך אפרת 
דבר שני : דיברתי עם רופא המשפחה וגם הייתי אצל פסיכיאטר ושנהם לא מצאו לי פיתרון כי כנראה הם לא מבינים בתחום של פרמקולוגיה קלינית , אבל כתבתי בפורום של הרוקחות וענתה לי סימה לבני ככה :

שאלתך מאד חשובה, 
בגדול, במקרה כמו שלך הייתי מחפשת מדבקה שמשחררת תרופות באופן רציף, או משאבה שמזרימה את התרופה באופן קבוע, כמו משאבת אינסולין.

לא שיש לי פתרון זמין ביד, אבל אשמח לחפש בשבילך מידע נוסף אם תכניס את השאלה בפורום לטובת כולם.


 

אפרת_זיו
11/04/16 10:29

סימה נהדרת ומקצועית ביותרyes

ניסו-6
11/04/16 13:39

מקווה שבסופו של דבר היא תעזור לי