מתודולוגית למידה ביעוץ האירגוני - פיננסי
30/04/16 17:30
954 צפיות
ביעוץ ילמדו הלקוחות תפיסות ,מודלים ,ואסטרטגיות למנהלי מערך המכירות בארגון ,כל אילו לצד שיטות פרקטיות הניתנות ליישום בשטח : הפעלות ,תרגול מיומנויות ,ניתוח סיטואציות וסימולציות .במסגרת היעוץ ,יוכלו המשתתפים להתאמן על הנלמד בתנאי עבודה ,דבר שיסייע להם להטמיע את הכלים בסביבה הטבעית שלהם ,בזירה הארגונית .
תכני היעוץ הם ;
1.מנהל מערך המכירות כמנצח על התזמורת .
2.הגדרת יעדים
3.הדרכת הצוות
4.תהליכי פיקוח וניהול מערך המכירות
5.מיומנויות עזר למנהל .
תכני היעוץ הם ;
1.מנהל מערך המכירות כמנצח על התזמורת .
2.הגדרת יעדים
3.הדרכת הצוות
4.תהליכי פיקוח וניהול מערך המכירות
5.מיומנויות עזר למנהל .
תגובות
עוד פוסטים בבלוג: יעוץ אירגוני - פיננסי : יאן קליימן
חושב שאתה לקוח מועדף בבנק ?
אם אתה בעל עסק קטן או גדול ,אתה בוודאי מסתובב בתחושה שהבנק מעניק לך יחס מועדף .
הטלפונים התכופים ,הפגישות עם מנהל הבנק ...
קראו עוד
מפחדים לתבוע את הבנק !!
יש הרבה סיבות לתבוע ,אבל הפחד משתק והבנקים רק מרוויחים מזה .
עסקים רבים ולקוחות פרטיים מפחדים לתבוע את הבנק שלהם ,טוען ...
קראו עוד
המשכנתא חונקת ?
המשכנתא חונקת ? יתכן והבנק פשוט טעה בחישוב
היא מאיימת ,היא מפחידה ,אורכה כאורך הגלות ,ואין כמעט אחד שבאמת יודע מה קור...
קראו עוד
מטרות היעוץ האירגוני - פיננסי
מטרות היעוץ האירגוני - פיננסי של יאן קליימן לאנשי עסקים וחברות :
1.הזנקת אנשי העסקים לשורה הראשונה והמובילה של מערך המכ...
קראו עוד