מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

דיקור סיני ורפואה טבעית לסיוע במגוון...

מבוסס על דעתי כפי שאני מבין את הדברים

1737 צפיות

לקראת החורף יש תמיד הרבה שיח סביב הצורך לחזק את מערכת החיסון וסביב חיסוני השפעת, אז החלטתי לכתוב על כך.
שפעת היא אולי המחלה הנפוצה בעולם.
מדובר במחלה עונתית, אשר נגרמת מנגיף (וירוס) אשר תוקף את דרכי הנשימה העליונות. הוירוס הינו טפיל, אשר תלוי לחלוטין בגופינו כדי להתרבות ולהמשיך להתקיים. ישנם 3 משפחות של וירוסים של שפעת: A,B ו-C. כשמדברים על חיסון צריך להבין מה הצרכים, מה מקבלים ומה המחירים.
הרציונל שעומד מאחורי חיסון, הוא רצון לא להיות חולה באותה מחלה, במקרה זה- שפעת. לפני שאדבר על הפתרונות היעילים והאלגנטיים של הרפואה הטבעית, אגיד מספר דברים בקשר לחיסון הרגיל.
"החיסון הרגיל" חיסון השפעת מכיל מספר סוגים של נגיפי שפעת לא פעילים, בהתאם להחלטת משרד הבריאות- באילו סוגים להתמקד השנה.
החיסון נותן למערכת החיסון שלנו מידע כיצד לתקוף את הנגיפים הספציפיים הללו.
הרעיון הוא טוב, וגם העובדה שאין מדובר באותם זנים שיהיו השנה, אלא רק בקולקציה של השנה שעברה, לא מהווה כל בעיה מכיוון שמערכת תהחיסון שלנו חכמה ויכולה לעשות התאמה מחדש- לדגמים החדשים של החורף הנכחי. עד כאן הכל דבש, אז מה הבעיה? חסרונות השיטה:
- אם הנגיף אינו שייך לאותו סוג של נגיפים שנבחר השנה, אז הוא לא יהיה יעיל.
- החיסון לא מתעסק עם חיזוק מערכת החיסון, אלא רק אמור לתת לה מידע לגבי סוגי וירוסים;
איך היא תתמודד איתם עם היא חלשה? זה לא מטריד את נותני החיסון.
- ישנם הרבה ספקות לגבי היעילות של החיסון ולגבי השאלה האם הוא באמת נותן למע' החיסון שלנו מידע אודות הוירוסים, או שזה רק בלוף שנובע מאינטרסים כלכליים.
- צריך להתייחס גם לעובדה כי מזריקים לגוף בנוסף לנגיפים הלא פעילים, גם חומרים נוספים ומלאכותיים שהם עלולים להזיק ולהחליש את הגוף.

סיכום: השיטה הזאת אינה לוקחת בחשבון את כל הצרכים של חיזוק מערכת החיסון, אינה מתייחסת למצבו החיסוני של האדם ובנוסף קיים מעטה של אי ודאות לגבי יעילות החיסון (מבחינה סטטיסטית- בכל שנה מתחסנים יותר אנשים ובכל שנה יש יותר מקרי שפעת). הייתרון הגדול, הוא הזמינות, משך הזמן הקצר והמחיר. על כל אחד להחליט בעצמו ולבחור האם רב הסיכון על הסיכוי?! צל אנשים צעירים ובריאים, מן הסתם אולי לא כדאי לקחת את הסיכון שבהזרקה לגוף של חומר לא לגמרי מוכר, שעומדים מאחוריו אינטרסים כלכליים. 

 

חיסון הטבעי לשפעת מבוסס על חוכמת הרפואה הסינית העתיקה, בשילוב עם הידע המודרני של הרפואה הטבעית.החיסון מתבצע באמצעות נטילת צמחי מרפא ופטריות כוח, ומלמד את מערכת החיסון כיצד להתמודד עם מגוון רחב של וירוסים.הפטריות בנויות ממבנים דמויי וירוס, שמערכת החיסון שלנו משתמשת בהם על מנת ללמוד ולבנות תאי חיסון ייעודיים. החיסון עוזר במספר דברים:א. חיזוק ממספר התאים החיסוניים- הדבר משול להגברת מספר החיילים. ב. הפיכת מערכת החיסון ליותר אפקטיבית- חימוש החיילים. ג. המרצת הפעילות של התאים החיסוניים- לשלוח אותם לגבול ולהגיד להם להיות דרוכים ד. חיזוק חוסרים תזונתיים ומצבי תת פעילות הספציפפים לאותו אדם

תגובות

מינרבה1
22/12/16 9:19

איפה למדת ? מה למדת ?היכן רכשת נסיון ?
 

למדתי לפני 20 שנה בישראל- שלוחה של הקולג' האסיפםי שיושב בסאן דיאגו.
ומאז אני לא מפסיק ללמוד- בעיקר מטיפול באלפי אנשים והרבה הצלחות.
משם בא הנסיון שלי- עבודה בקליניקה בת"א ולאחרונה גם בפרדס חנה.
שלך ובשבילך תמיד
יובל סצמסקי (יובל- דיקור סיני)

יובל סצמסקי L.Ac -מטפל ברפואה סינית
יובל סצמסקי L.Ac -מטפל ברפואה סינית
שמי יובל סצמסקי ואני מטפל בדיקור סיני, צמחים מרפא, פטריות ורפואה טבעית משנת 1995 מוסמך מטעם המכללה לרפואה משלימה- ישראל...